Jump to content

[GTA] GTA Liberty City Stories of Vice City Stories?


jesse_gtalover

Welke zal ik kopen?  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA:LCS of GTA:VCS?

    • GTA:LCS
      4
    • GTA:VCS
      9


Recommended Posts

Ik heb een PSP gekrege voor kerst :D Nu koop ik wat spellen, waaronder een GTA! Maar welke moet ik nemen? LCS of VCS? Kortom, welke is beter? Graag ook reacties met een uitleg!

Bewerkt: door jesse_gtalover
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de PSP weet ik het niet, maar ik heb ze wel allebei voor de PS2. Vice City Stories vind ik wel vetter omdat daar meer nieuwe voertuigen zijn en het empire building is ook wel leuk. Ik weet niet of dat op de PSP hetzelfde is.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Liberty City Stories zit een veel beter verhaal met missies die je echt een doel in het verhaal geven, en in GTA Vice City Stories kun je in helikopters. En in GTA Liberty City Stories kun je weer niet in helikopters, kortom koop ze allebei. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Liberty City Stories zit een veel beter verhaal met missies die je echt een doel in het verhaal geven, en in GTA Vice City Stories kun je in helikopters. En in GTA Liberty City Stories kun je weer niet in helikopters, kortom koop ze allebei. ;)

Ik heb niet genoeg geld voor allebei :( Want ik wil ook nog LocoRoco kope :puh: Damn, dat is een verslavend spel zeg :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je op lange termijn beide GTA's kopen?

Als dat zo is zou ik eerst lcs kopen, en daarna pas vcs.

Omdat als je eerst vcs koopt een daarna lcs kan lcs nog al eens tegenvallen. ;)

Als je van plan ben om maar 1 GTA te kopen, zou ik vcs kopen.

Die is mooier en heeft meer mogelijkheden. En vcs gaat ook niet zo snel vervelen als je hem 100% uit hebt :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...