Jump to content

Wapens terugkopen (psp)


Gelther

Recommended Posts

Ik denk dat je GTA liberty city stories verward met GTA vice city stories.

In GTA vcs kan je inderdaad als je dood bent gegaan je wapens terugkopen door in de pick-up te gaan staan en $2000 te betalen.

Maar dit is echter niet mogelijk in liberty city stories. In GTA lcs zal je zoals in voorgaande delen nieuwe wapens moeten kopen als je busted/wasted bent geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga nog even niet teveel doen want ik heb niet eens een memory stick... dus ik kan niks opslaan...

Dan zou ik snel een memory stick halen, want opslaan is helaas echt noodzakelijk. Het enige wat je kan doen is je PSP gewoon tijdens het spelen uitzetten en opladen, dan kan je alvast een paar dingen halen en saven als je een memory stick hebt. Het nadeel daarvan is dat je dan niet meer terug kan naar het hoofdmenu, anders wordt alles gewist als je niet saved. Ik zou dus tijdelijk de manier van hierboven toepassen, en dan zo snel mogelijk een memory stick aanschaffen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

das balen.... omdat ik me psp net heb ben ik nog niet zo super goed :( dus ga snel dood... :N

Mmm..Als je de Memory Stick heb kun je eventueel ook Hidden Packages sparen.Om de 10 Packages krijg je een beloning bij je Savehouse.Hier de map waar ze liggen + de beloningen:*Klikkie*

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij niet, maar bedankt voor de map heb ik veel aan, en ik ga ook niet meer naar het hoofdmenu maar ik kan wel gewoon me psp uitzetten :D en heeft er iemand misschien ook een map van waar je wapens kan vinden?

Bewerkt: door Gelther
Link to comment
Delen op andere websites

ik had hem onderhand ook al gevonden :D maar nu zit ik weer met een ander probleem... ik wil de PSG sniper op eiland 2 (in het noorden ligt die) maar krijg hem maar niet te pakken:S kan iemand mij helpen?

Je zit dus op het eerste eiland en je kan nog niet op het 2de..

dan zou je een savegame kunnen downloaden maar je hebt geen memorycard..

mss zijn er wel manieren om de 2de wereld binnen te raken zonder missies te voltooien maar hoe weet ik niet.

mss staan er op youtube filmpjes die tonen hoe je op in de 2de wereld raakt??

Link to comment
Delen op andere websites

ik had hem onderhand ook al gevonden :D maar nu zit ik weer met een ander probleem... ik wil de PSG sniper op eiland 2 (in het noorden ligt die) maar krijg hem maar niet te pakken:S kan iemand mij helpen?

Je zit dus op het eerste eiland en je kan nog niet op het 2de..

dan zou je een savegame kunnen downloaden maar je hebt geen memorycard..

mss zijn er wel manieren om de 2de wereld binnen te raken zonder missies te voltooien maar hoe weet ik niet.

mss staan er op youtube filmpjes die tonen hoe je op in de 2de wereld raakt??

Ik heb iets gevonden op youtube dat je mss kan helpen.Ik heb het zelf nog niet geprobeerd dus garandeer ik niet dat het werkt:

http://nl.youtube.com/watch?v=ijZSHoXkS18

succes;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik had hem onderhand ook al gevonden :D maar nu zit ik weer met een ander probleem... ik wil de PSG sniper op eiland 2 (in het noorden ligt die) maar krijg hem maar niet te pakken:S kan iemand mij helpen?

Je moet hiervoor de missie Bringing The House Down hebben gedaan. Vervolgens moet je via het vernielde theater naar het dak springen met een motor of auto:

SI_PSG1-1.jpg

SI_PSG1-2.jpg

SI_PSG1-3.jpg

Vervolgens probeer je een van deze twee 'routes':

SI_PSG1-4.jpg

Van het dak op het richeltje springen. Pas wel op, je kan er van af vallen.

Indien je met een auto bent is deze manier makkelijker:

SI_PSG1-5.jpg

SI_PSG1-6.jpg

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een trashmaster en een ambulance dat restautant in gewerkt. Toen ben ik op die verdieping gesprongen.

Maar ik snap echt niet hoe ASPHALT met die auto op dat dak kompt :puh: Ik kom alleen met een motor die schans over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...