Jump to content

Burnout Paradise


Dx11

Recommended Posts

Jazeker Burnout Paradise word een goed spel, komt eind januarie uit en tot die tijd kan je je goed vermaken met de demo die zowel voor de xbox 360 als de ps3 is uitgegeven, uiteraard heb ik die ook en kan zeggen dat het geweldig is, die crashes zijn gewoon absurd, je kan met 4 mensen multiplayeren in de demo wat inhoud dat je in een stad word los gelaten (maar een klein stukje van de echte stad) en je kan bevoorbeeld mekaar verbeteren met beste drifts, meeste net-niet-crashes, barrel rolls enz enz. Maar het leukste nog is mekaar te laten crashen, wat dus inhoud dat jij ervoor zorgt dat de ander crasht en jij niet. Natuurlijk kan je ook gewoon racen in single player maar dat vergeet je bijna. Naja genoeg verteld, geef hier julie meningen over dit spel. Oja nog een klein feitje, EA is vanplan meerder updates van de demo uit te brengen tot het hele spel uit is. Hier wat sites over het spel:

Zomaar een review

stukje tekst over die updates van de demo

zomaar een trailer

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

zomaar wat gameplay inclusief commentaar (check die crash bij 1 minuut rond)

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    23

  • GTA Haas

    9

  • Reinier93

    7

  • ps34live

    6

  • 2 weken later...

Ik heb m vandaag gekocht hij is gaaaaaaaaaaaf, wat vooral erg gaaf is is dat er soms andere racers door de stad rijden en als je die tegenkomt en van de weg af ramt gaat hun auto naar de schroot waar jij hem gratis op kan pikken en uiteraard even later repareren. Het spel is echt supergaaf je kan gewoon alles al vanaf het begin bereiken oja showdown (de nieuwe crash mode) is ook erug gaaf. Oftwel superspel! dikke 9 van mij, waarom geen 10? Het is soms lastig een race te voltooien omdat je zelf de weg helemaal moet uitzoeken je krijgt alleen een start en finish punt. En als je dan een afslagje mist wat nogal eens gebeurd kan je winnen wel vergeten. Ik heb btw al 5 auto's in 1 middag!

Link to comment
Delen op andere websites

Gruwelijke game, de demo is erg geil en ik denk dat ik 'm binnenkort ook ga halen. Die trailers maken het alleen nog maar beter, en doordat de nieuwe Need For Speed mij een beetje tegenviel is dit eigenlijk de enige echte goede racegame a.t.m :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gruwelijke game, de demo is erg geil en ik denk dat ik 'm binnenkort ook ga halen. Die trailers maken het alleen nog maar beter, en doordat de nieuwe Need For Speed mij een beetje tegenviel is dit eigenlijk de enige echte goede racegame a.t.m :)

hij is zeker gruwelijk echt ik ben nu ff op de computer maar 10 uur ga ik weer beginnen en ga ik denkik tot een uurtje of 4 door vanacht het is een supergame echtwaar.

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Slecht nieuws voor de spelers van de online multiplayer in demo. Morgen wordt daar namelijk de stekker uitgetrokken. Vanaf dan zal het alleen in de volledige versie mogelijk zijn om online tegen anderen te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou kom ik de n00b in het burnout gedeelte....

Ik heb alleen Takedown gespeeld en was wel super vet, maar is het een moeilijk spel?

Hoorde dat de races moeilijk waren omdat je wellis een afslag kan missen, maja hoort erbij :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik denk er over om burnautpardisecity tekopen wat is jullie mening over het spel goedof niet help svp :tu::tu:

Gezien je nickname denk ik dat je voor de PS3 versie wilt gaan en dat je al een PS3 in bezit hebt. In mijn ogen is het een erg goed spel, maar om een goede indruk te krijgen kan je het beste eerst de uitgebreide demo spelen. Deze kan je downloaden in de Playstation Store, en vervolgens kan je zolang als je wilt in een bepaald gebied van de stad rondrijden en allemaal stunts en challenges halen. Uiteraard is dat nog niet het complete spel en natuurlijk valt er nog veel meer te beleven in de stad, maar je krijgt dan in ieder geval een goede indruk. Daarnaast kan je ook een aantal reviews lezen, hier vind je een normale review, en hier vind je een video review. Misschien kom je nog wat meer te weten over het spel door deze reviews te lezen, en zo kan je dan tot de conclusie komen of je hem wel of niet wilt kopen. Zelf vind ik Burnout Paradise zeker een aanrader, want het is gewoon een erg lang, groot, en mooi spel die je zeker moet hebben als je van racen houdt. Maar er zijn nu natuurlijk ook genoeg andere toppers die je niet mag missen, zoals bijvoorbeeld Assassins Creed, Uncharted: Drakes Fortune, Call of Duty 4 etc ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...