Jump to content

Burnout Paradise


Dx11

Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    23

  • GTA Haas

    9

  • Reinier93

    7

  • ps34live

    6

ik heb de demo gespeeld mijn eerste indruk was

dat de omgevingen mooi zijn maar dat was eigelijk ook alles.

ik ben eigelijk niet zo een fan van de burnout reeks

je moet er van houden.

burnout revenge was de beste in mijn ogen.

ik zou het spel eerst huren en dan kopen voor je zeker bent van je beslissing.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen ik heb ook hulp nodig. Ik ben opzoek naar een 100% savegame. Niet omdat het mij niet lukt. Maar aan de offline modus vind ik gewoon zeer weinig. Terwijl het online rijden gewoon super is. Dus wie weet waar ik zo'n savegame kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarvoor heb je hem dan Rullez? Ik dacht dat hij niet voor de pc was en ik heb geen verstand van xbox en ps3.

Om online race events te doen. Lekker rustig rijden met 10 man. En dat soort dingen. BTW ik wil ook een savegame voor mijn PS3. ;) Niet voor de PC, want hij is daar niet voor.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is heel vet maar ik heb een vraag hoe wil je een save file op je ps3 krijgen

Ik download de savefile. (Die ik overigens nog steeds zoek.) Zet hem op mijn USB Stick. Staat mijn PS3 op. Ga naar de plaats waar mijn save files staan. Ga naar boven zie ik de naam staan van mijn USB Stick. Klik erop zie dat er een savefile opstaat. Druk op driehoekje. Kies de optie kopiëren en klaar is kees. Overigens kan je op dezelfde manier savefile's van je PS3 afhalen en op je PC zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is heel vet maar ik heb een vraag hoe wil je een save file op je ps3 krijgen

Ik download de savefile. (Die ik overigens nog steeds zoek.)

Dat kan inderdaad bij sommige spellen, maar bij burnout niet (omdat je savegame aan je account wordt gekoppeld) zelfs de savegame editten enz kan niet, geloof me ik ben er al mee bezig geweest. Het is op geen enkele manier mogelijk.

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Aangezien ik van plan ben voor deze website van GTA4 ook diverse filmpjes wil gaan maken ben ik alvast begonnen met het experimenteren van opnames vanaf de Playstation 3 naar de PC.

Aangezien ik het o zo mooie race en crash spel Burnout Paradise in mijn bezig heb is dus door mij een willekeurige race opgenomen.

Get the Flash Player to see this player.

Dit filmpje is tevens bekijkbaar in de galerij

Dit filmpje is zoals jullie kunnen zien in SD (normale tv) kwaliteit. Voor HD kwaliteit heb je helaas apart duur capture apparatuur nodig wat ik (nog) niet heb. Maar ik ga de komende tijd nog wat met instellingen experimenteren waardoor de filmpjes iets scherper en helderder zijn. Al zal dit wel resulteren in een groter filmpje (meer MB)

Er komt btw een gratis uitbreiding uit voor Burnout Paradise. Die brug die in het oosten van de stad in aanbouw is kan dus in de uitbreiding worden gebruikt om naar een nieuw eiland te rijden. Behalve dat komen er dus nog meer coole voertuigen bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...