Jump to content

Burnout Paradise


Dx11

Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    23

  • GTA Haas

    9

  • Reinier93

    7

  • ps34live

    6

Ik vind Burnout paradise city echt een cool spel ik heb hem niet maar ik heb wel de demo gespeeld.

Ik raad deze game echt aan mijn cijfer voor deze game is 9/10 en deze hoge cijffers geef ik niet vaak voor race games :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waneer ( en of ) de burnout paradise upgrades komen voor de ps3 :eten:
Nieuws | 6 maart 2008 - Criterion Games is na de succesvolle release van Burnout Paradise nog altijd bezig met het verbeteren van haar game. Zo kwam kort na de release al patch 1.1 uit. Op de website van de ontwikkelaar is echter te lezen over de nieuwe patch, versie 1.2, die bovendien bijna af is. Er is een uitgebreid overzicht te zien van de tientallen verbeteringen en aanpassen die de update zal gaan bevatten.

Bron: PSOnly

Hier kan je het volledige artikel vinden, maar waarschijnlijk komt het er dus snel wat nieuws voor Burnout Paradise :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
weet iemand waneer ( en of ) de burnout paradise upgrades komen voor de ps3 :eten:

Er komt redelijk snel een update waarschijnlijk binnen enkele weken en het zal naar wat ik gehoord heb gratis zijn

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Goed nieuws als het goed is kan je het nieuwe eiland al downloaden. Jammer genoeg zit ik nu nog op school maar als ik thuis ben weet ik alw at ik ga doen. Ook was ik net even op PS3Only.nl. Daar was ook weer een nieuws bericht over Burnout Paradise. Zo wordt het over een tijdje ook mogleijk om op motors te racen en kan je in de nacht racen. Jammer genoeg moeten wij hier nog even op wachten, maar ik weet zeker dat we ons ook met de nieuwe contecnt kunnen vermaken. Dus mensen als jullie zin hebben om een keer online te gaan add mij dan maar op PSN: Cranker1993.

Edit: Ik ben nu thuis heb BP net geupdate. En er zit helemaal geen nieuwe map bij...

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

nu heb ik de upgrade geistaleerd maar er is niets verandert is dit normaal

Als eerste dahct ik ook dat er andere dingen kwamen onder andere een nieuw eiland. Nou blijkt die update pas aan het einde van 2008 te komen. Dus ik denk dat er hier alleen dingen veranderd zijn achter de schermen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
weet iemand waneer de updats komen

Een datum is nog niet bevestigd, maar wat tips zijn er wel. Zo kom er een update eind mei als ik het goed heb. Ook komt er een eind augustus en komt er eentje eind 2008.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

En morgen zal er in de ochtend weer een update komen voor Burnout. Dit keer eeng roottere update dan de vorige keer, maar jammer genoeg nog steeds niet het nieuwe eiland. Dit maal kunnen wij in de update verwachten: Een nieuw uiterlijk voor de menu's, ingame je eigen muziek lezen, nieuwe race opties, 2 auto's waarond een special criterion auto en natuurlijk weer bug fixes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...