Jump to content

Burnout Paradise


Dx11

Recommended Posts

En morgen zal er in de ochtend weer een update komen voor Burnout. Dit keer eeng roottere update dan de vorige keer, maar jammer genoeg nog steeds niet het nieuwe eiland. Dit maal kunnen wij in de update verwachten: Een nieuw uiterlijk voor de menu's, ingame je eigen muziek lezen, nieuwe race opties, 2 auto's waarond een special criterion auto en natuurlijk weer bug fixes.

De grote update komt de 10de deze maand!

Nog paar kleine daagjes dus :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    23

  • GTA Haas

    9

  • Reinier93

    7

  • ps34live

    6

En morgen zal er in de ochtend weer een update komen voor Burnout. Dit keer eeng roottere update dan de vorige keer, maar jammer genoeg nog steeds niet het nieuwe eiland. Dit maal kunnen wij in de update verwachten: Een nieuw uiterlijk voor de menu's, ingame je eigen muziek lezen, nieuwe race opties, 2 auto's waarond een special criterion auto en natuurlijk weer bug fixes.

De grote update komt de 10de deze maand!

Nog paar kleine daagjes dus :D

Voor de PS3 ja _O_, 360 gebruikers moeten nog 4 extra dagen wachten :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Hallo!

Ik wil voor Burnout Paradise graag de trophy 8 Players meet in the Wildcats's Baseball Stadium. Misschien zijn er ook nog wel anderen die deze trophy proberen te krijgen. Het is mijzelf nog nooit gelukt.

Als er nog andere mensen zijn zouden we een meeting kunnen organiseren waar 8 mensen die trophy kunnen halen.

Als dit een goed idee is natuurlijk.

Groeten Reinier

8 Players meet in the Wildcats’ Baseball Stadium

Awarded for meeting up with 7 other players inside the Wildcats’ Baseball Stadium in an online game

Deelnemers:

  • PSKratos
  • DaRick1993

Nieuwe datum is 13 December! om 19:00

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

we kunnen hem ook starten en wachten tot er 5 ectra bij zijn, dan start in de barter up challenge en hebben we hem ook. Als je in je eentje een server start komt er niemand.

net was ik met de barter up challenge bezig van iemand anders, we waren met zijn achtne in het baseball stadium maar ik kreeg de trophy niet:S (ik heb hem echt niet, heb nog ectra gekeken) dus dat vond ik een beetje raar.

EDIT: Het is wel te weinig, ik denk dat ik het maar niet door laat gaan.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel mee doen...

Dan laten we hem doorgaan, dan wachten we op 4 onbekenden.

Om 19:00 start ik de server en challenge

Ik heb je net toegevoegd op PSN, accepteer mij wel anders ben ik er namelijk niet bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel mee doen...

Dan laten we hem doorgaan, dan wachten we op 4 onbekenden.

Om 19:00 start ik de server en challenge

Ik heb je net toegevoegd op PSN, accepteer mij wel anders ben ik er namelijk niet bij.

Daar kom ik dus net achter, heb ene rullez toegevoegd. Maar het lukte helaas niet. Kwamen maar telkens geen 8 mensen. En als ik er 8 waren en ik starte de challenge ging der meerderheid weer weg. Ik denk dat we gewoon een keer geluk moeten hebben:(

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende keer weer beter.

Als je weer om zaterdag om 7 uur afspreekt en op 13 december, ben ik er.

Dan wil ik wel wat meer mensen hebben, want als iedereen steeds weg gaat dan heeft het ook niet veel zin. Maar ik schijf jouw en mijn naam er wel vast op. Dus wie ook wilt meedoen weet wat die moet deoen;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...