Jump to content

wat voor wagens moeten er in de nieuwe gta


*M*slipknot2

  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. wat voor wagens moeten er in de nieuwe gta

    • 1 oude wagens
      5
    • 2 niuwe wagens
      6
    • 3 toekomst auto's
      6
    • 4 alle auto's
      22
    • 5 iets anders (voer hieronder in a.u.b)
      6


Recommended Posts

Mij lijkt het wel leuk als er ook paard en wagen in zit. En héle oude auto's. En natuurlijk meer fietsen die zie je gewoon in het echt ook. En bijvoorbeeld kinderwagens en buggy's. Geen toekomstauto's die moeten er pas inkomen als ze er in het echt ook zijn. Dus bij GTA8 ofzo. :D

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik zie het liefst wagen uit de jaren 1967 tot en met 2005 lekker variatie, de keuze word dan reuze, oke er zullem wat mindere exemplaren er in zitten, maar je kunt nie alles hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag oude wagen terug willen zien, nieuwe wagens, en toekomstige wagens niet. Niet alleen wagens ook zou ik oude boten, vliegtuigen, motoren en nieuwe boten, vliegtuigen en motorren terug willen zien in de nieuwe gta.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil dieren waar je op kan rijden en huisdieren, kinderen. :lol:

maar ff ontopic doe mij maar vanalles wat een achterstands wijk waar allemaal sloeberautos rondrijden, en een villawijk waar hele duren auto's rondrijden

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon nieuwe wagens die lekker snel rijden. Niet zulke oude die traag zijn en je nerveert als je in een missie zit.

Hopelijk kun je in de volgende gta mannetjes van hun skateboard slaan en hun skatebord pikken.En lekker door de stad met je skateboard. Lijkt me bbet! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zo graag een veerboot er in, zoneen met duizende mensen en 200 auto's erop en dat die de hele dag over nieuw heen er weer gaat en dat je hem dan kan kapen en laten zinken ofzo, verder gewoon auto's die in de tijd van het spel hoort

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...