Jump to content

Campaign rumpo


bus

Recommended Posts

Dat niet alleen, na level 3 word de Kuruma vervangen door een Sentinel. En na level 5 word de Sentinel vervangen door een Hellenbach GT, en ten slot krijg je na level 6 een Asset bij de Carshowroom die kan op lopen tot $ 4000 per dag. Dus ga daar regelmatig je geld ophalen, succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh dat had ik niet gezien op WikiGTA, bij Bike Salesman krijg je waarschijnlijk ook een Asset wat oploopt tot een bepaald bedrag per 24 uur. Dan zou ik dat bedrag elke dag op halen, dan loop je binnen. :)

Maar waar vind je de.. 1: yardie lobo , 2: hoods rump xl 3: cartel cruiser

Link to comment
Delen op andere websites

Oh dat had ik niet gezien op WikiGTA, bij Bike Salesman krijg je waarschijnlijk ook een Asset wat oploopt tot een bepaald bedrag per 24 uur. Dan zou ik dat bedrag elke dag op halen, dan loop je binnen. :)

Maar waar vind je de.. 1: yardie lobo , 2: hoods rump xl 3: cartel cruiser

Aangezien dit alle 3 gangcars zijn moet je eens gaan rondrijden in het gebied van de desbtreffende auto. Dus als je de Cartel Cruiser wilt moet je in het ganggebied van de Cartel gaan kijken en ook zo met de andere gang cars. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Oh dat had ik niet gezien op WikiGTA, bij Bike Salesman krijg je waarschijnlijk ook een Asset wat oploopt tot een bepaald bedrag per 24 uur. Dan zou ik dat bedrag elke dag op halen, dan loop je binnen. :)

Maar waar vind je de.. 1: yardie lobo , 2: hoods rump xl 3: cartel cruiser

Aangezien dit alle 3 gangcars zijn moet je eens gaan rondrijden in het gebied van de desbtreffende auto. Dus als je de Cartel Cruiser wilt moet je in het ganggebied van de Cartel gaan kijken en ook zo met de andere gang cars. :Y

'

waar zijn die gang gebieden portland of staunton???

Link to comment
Delen op andere websites

De Yardie Lobo kun je vinden op Staunton Island, en de andere 2 gangcars die je zegt kun je vinden op Shore Side Vale. Allebei vlakbij je Savehouse. :Y

Al in het begin rijden die lobo's op staunton ben net begonnen op staunton _O_

Dan zou je even met de missies verder moeten gaan zodat je naar Shore Side Vale kunt, daar kun je namelijk die 2 andere gang voertuigen vinden die ASPHALT aangegeven heeft op het kaartje hier boven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Yardie Lobo kun je vinden op Staunton Island, en de andere 2 gangcars die je zegt kun je vinden op Shore Side Vale. Allebei vlakbij je Savehouse. :Y

Al in het begin rijden die lobo's op staunton ben net begonnen op staunton _O_

Dan zou je even met de missies verder moeten gaan zodat je naar Shore Side Vale kunt, daar kun je namelijk die 2 andere gang voertuigen vinden die ASPHALT aangegeven heeft op het kaartje hier boven. ;)

Ik bedoel . Ik ben net begonnen op eilandje 2 rijden de lobo's er al gelijk of moet je erst missies op staunton doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...