Jump to content

[LA] L.A. noire


michael50000

Recommended Posts

uhu en op rockstargames staat het anders!

http://www.rockstargames.com

klik op games (boven de grote R van rockstar games,wordt pas zichtbaar als je er over gaat met je muis,en dan op L.A. noire,dan zie je duidelijk staan

PLATFORM:to be announced

RELEASE DATE:to be announced

DEVELOPER:Team Bondi

REGIONS:to be announced

ESRB RATING:rating pending

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Zeg dan ook even meteen waar je het precies gevonden hebt.. Ik kan het namelijk niet vinden.

ik heb men bericht boven je aangepast!! kijk er naar en hopelijk geraak je er uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg dan ook even meteen waar je het precies gevonden hebt.. Ik kan het namelijk niet vinden.

ik heb men bericht boven je aangepast!! kijk er naar en hopelijk geraak je er uit!

Tsja, nogal vaag, op de site van taketwo (de uitgever) staat gewoon (zover het ik er uit op kan maken) dat hij exclusief naar de PS3 komt:

New York, NY - November 17, 2006 - Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO) today announced twenty games in development for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system, with more than seven titles from Rockstar Games, including Grand Theft Auto IV which is expected to be in North American stores on October 16, 2007 and European stores on October 19, 2007. Additional Rockstar Games products include new original titles such as L.A. Noire, as well as extensions of blockbuster Rockstar Games franchises.

Het staat er niet specifiek maar op de hele site staat niets over een 360 versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg dan ook even meteen waar je het precies gevonden hebt.. Ik kan het namelijk niet vinden.

ik heb men bericht boven je aangepast!! kijk er naar en hopelijk geraak je er uit!

Tsja, nogal vaag, op de site van taketwo (de uitgever) staat gewoon (zover het ik er uit op kan maken) dat hij exclusief naar de PS3 komt:

New York, NY - November 17, 2006 - Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO) today announced twenty games in development for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system, with more than seven titles from Rockstar Games, including Grand Theft Auto IV which is expected to be in North American stores on October 16, 2007 and European stores on October 19, 2007. Additional Rockstar Games products include new original titles such as L.A. Noire, as well as extensions of blockbuster Rockstar Games franchises.

Het staat er niet specifiek maar op de hele site staat niets over een 360 versie.

HAHA bedankt,dat wou ik horen,ik hoop dat je gelijk hebt,PS3 THE BEST

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Ik kon geen topic vinden met de slechte zoekmachine van Gtaforum. Dus plaats ik het maar hier.

Tsja :7 Als ik het doe gaat het prima hoor en krijg ik 2 pagina's met resultaten. Die zelfs teruggaan tot 2006! (inclusief deze trailer)

==> Alle resultaten voor zoekwoord "noire" <==

als ik op de link klikt dan zegt de zoekmachine dat hij niks kan vinden :7

en dit spel is freeroam achtig?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...