Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij je Wardrobe (klerenkast) 'remove all clothes' (doe alle kleren uit) selecteren. Dan ben je naakt en kan je (op PS3, weet niet op Xbox, het komt iig een melding van 'Press blablabla to start streaking activity') met pijltje omhoog de zijmissie streaken starten. Uitleg enzo komt op 't scherm te staan. :)

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Bij je Wardrobe (klerenkast) 'remove all clothes' (doe alle kleren uit) selecteren. Dan ben je naakt en kan je (op PS3, weet niet op Xbox, het komt iig een melding van 'Press blablabla to start streaking activity') met pijltje omhoog de zijmissie streaken starten. Uitleg enzo komt op 't scherm te staan. :)

o zo dus,als ik andere kleren wil koop ik ze gewoon dubbel want ik heb geen zin om naar mn warderobe te gaan dus ik heb dat nog nooit gezienXD

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien komt Saints Row 2 op de PSP.

"We may not like playing video games all that much, but we do like it when our music is featured on them! Makes us a bit proud, even when it's a game as big as Saints Row for the PSP and even prouder when the nice developer people show excellent taste by picking 'The Lotus Eater' for it. So if you love playing video games, the game is expected to hit the streets around March 2010."

Bron @ PSOnly

Link to comment
Delen op andere websites

Vind de game niet zo leuk. Ik prefereer Story Line missies boven zijmissies. En dan ook nog eens op een hele irritante manier, verspreid over de hele stad... :{

Game vind ik op geen enkele manier tippen aan de GTA Serie, maar het gaat dan ook een andere richting in. Waar ze beide Free Roaming games zijn, gaat GTA IV de Realistische kant op, doelgericht op het verhaal, Saints Row 2 de chaos, onrealistisch, maar wel brute, harde actie, en de zijmissies want de storyline is niks bijzonders.

Zo ervaar ik het, en ik prefereer GTA IV dus.

Link to comment
Delen op andere websites

heb nog een vraagje:als je voertuigen uit je garage haalt (helis,motoren,outoos)en niet terug zet in je garage zijn ze dan terug als ze ontploft zijn of als ik ze niet terug heb gezet of zijn ze dan voorgoed weg?

Link to comment
Delen op andere websites

heb nog een vraagje:als je voertuigen uit je garage haalt (helis,motoren,outoos)en niet terug zet in je garage zijn ze dan terug als ze ontploft zijn of als ik ze niet terug heb gezet of zijn ze dan voorgoed weg?

Als je ze niet terug zet dan ben je ze kwijt. :{

Link to comment
Delen op andere websites

heb nog een vraagje:als je voertuigen uit je garage haalt (helis,motoren,outoos)en niet terug zet in je garage zijn ze dan terug als ze ontploft zijn of als ik ze niet terug heb gezet of zijn ze dan voorgoed weg?

Als je ze niet terug zet dan ben je ze kwijt. :{

echt?shit dan ben ik de monster truck van mearo kwijt :ch:

en is dat alleen bij de wagens die je hebt gevonden of zijn die wagens die je heb vrijgespeeld dan ook weg want volgens mij als je een heli heb vrijgespeeld blijft hij altijd in je garage?

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

heb nog een vraagje:als je voertuigen uit je garage haalt (helis,motoren,outoos)en niet terug zet in je garage zijn ze dan terug als ze ontploft zijn of als ik ze niet terug heb gezet of zijn ze dan voorgoed weg?

Als je ze niet terug zet dan ben je ze kwijt. :{

echt?shit dan ben ik de monster truck van mearo kwijt :ch:

en is dat alleen bij de wagens die je hebt gevonden of zijn die wagens die je heb vrijgespeeld dan ook weg want volgens mij als je een heli heb vrijgespeeld blijft hij altijd in je garage?

Weet ik niet zeker. :N

Maar als je nog een andere savegame hebt dan ben je zeker dat je hem nog hebt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

heb nog een vraagje:als je voertuigen uit je garage haalt (helis,motoren,outoos)en niet terug zet in je garage zijn ze dan terug als ze ontploft zijn of als ik ze niet terug heb gezet of zijn ze dan voorgoed weg?

Als je ze niet terug zet dan ben je ze kwijt. :{

echt?shit dan ben ik de monster truck van mearo kwijt :ch:

en is dat alleen bij de wagens die je hebt gevonden of zijn die wagens die je heb vrijgespeeld dan ook weg want volgens mij als je een heli heb vrijgespeeld blijft hij altijd in je garage?

Weet ik niet zeker. :N

Maar als je nog een andere savegame hebt dan ben je zeker dat je hem nog hebt. :Y

maar ik gebruik helis voor missies dus dan save ik hem wel anders heb ik die missie voor niks gedaan :puh: maarja ik kom er wel achter

Link to comment
Delen op andere websites

heb nog een vraagje:als je voertuigen uit je garage haalt (helis,motoren,outoos)en niet terug zet in je garage zijn ze dan terug als ze ontploft zijn of als ik ze niet terug heb gezet of zijn ze dan voorgoed weg?

Als je ze niet terug zet dan ben je ze kwijt. :{

Nee, je zal ze nooit kwijt raken zolang jij hem niet zelf "verwijderd" uit je garage. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Saintsrow 2 vond ik echt goed.

vooral die multiyplay.

daar was ik wel een paar maanden verslaaft aan geweest

26 badges.

ik heb echt bijna zowat alles gedaan in saintsrow 2.

alle dingen gevonden

alle missions

alle activiteiten

100% gehaald en later had ik ook alle missions

in co op gedaan.

en dat was al helemaal moeilijk wand er waren

weineg mensen die daar zin in haden

dus vroeg ik aan een vriend of hij

die misions met mij co op wou doen.

nou dat wou die wel.

maar hij wou wel 2 euro voor per co op mission

dus ik zij ok is goed

ging ik dus co op met em doen wat deenk je

lukt het weer weer niet

1 hij had de dlc niet.

ja als je de dlc hebt dan kan je alleen met mensen co op doen die em ook heben

2 netwerk thuis is NAT

dus kan niet met iedereen gamen. :7

nu kan ik wel opeens wel met em gamen

dat snap ik ook niet maar goed

toen ging ik dus maar weer verder zoeken.

en na een paar dagen en em week

had ik alle co op missions achievements. :D

het is dat ik het doe om achievements te krijgen

anders had ik het niet gedaan.

eigenlijk ook wel paradoxal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...