Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

Heb het ook gespeeld, en was verbaasd over hoe slecht een pc-port kan zijn. Ongelofelijk hoge eisen voor ongelofelijk slechte graphics, wat het voor mij praktisch onspeelbaar maakte. Op zich wel een leuk spel, tot ik in een auto stapte.

Dit is zooooo waar, het maakte GTA4 gewoon een geweldige port.

Dan moet het wel een vreselijke port zijn...

Heb hem voor de xbox en het is best een vermakelijk spel. Enige nadeel vind ik de besturing.

Je was zeker gewent aan de IV bestruring had ik eerst ook toen ik SR2 speelde

Dat niet echt maar het voeld gewoon hartstikke kut en onrealistich aan.

Goh. saints row is ook zo een realistisch spel :duh:

lekker de verzekering oplichten door een auto 10 keer tegen je laten aanrijden. :puh:

zeker wel een grappig spel (ik heb alleen 1 trouwens)

ikke ook alleen 1. dat respect verdienen is zo klote.

wel vet dat je juwelen enzo kan kopen. en jointjes roken is ook wel geinig.

daarna moet je in een auto stappen. en is alles wazig. :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het spel op de 360. Ik heb een paar missies gespeeld, maar daar is het bij gebleven, omdat RDR toen ook uitkwam. Ik vond het zeer vermakelijk, maar inderdaad, die besturing voelde niet lekker aan. En misschien komt dat ook wel omdat de besturing van GTA IV zo goed voelt. Maar binnenkort ga ik er weer mee verder, heb daar best wel zin in, het is gewoon een leuk spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Flinke bump, maar ik had een vraag.

Als je de verhaallijnen van De Ronin, Brotherhood en die andere hebt gedaan krijg je Ultor Corp, daar zit ik nu bij de missie: Salting the Earth... Again. Dan moet je over water en komt er een helicopter achter je aan. Hij schiet me meteen kapot. De hele tijd. Hoe krijg je dit ding stuk? Want meteen als die heli verschijnt ben ik meteen dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Flinke bump, maar ik had een vraag.

Als je de verhaallijnen van De Ronin, Brotherhood en die andere hebt gedaan krijg je Ultor Corp, daar zit ik nu bij de missie: Salting the Earth... Again. Dan moet je over water en komt er een helicopter achter je aan. Hij schiet me meteen kapot. De hele tijd. Hoe krijg je dit ding stuk? Want meteen als die heli verschijnt ben ik meteen dood.

Je kan hem niet kapot maken je moet dus proberen zoveel mogelijk te slalommen en eventueel dit met een vriend in co-op te doen, want de helikopter valt maar één persoon aan de andere wordt met rust gelaten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is wordt er morgen tijdens de Spike Video Game Awards meer informatie gegeven over de Saint's Row film en Saint's Row 3(met een trailer). Wat verwachten jullie van de film en Saint's Row 3?

Saints row 3 lijkt me geweldig (als die komt) Film kan tegenvallen.

ik moet even zeggen dat ik een xbox 360 heb gekocht voor Saints row 2 gewoon om de vele customize mogelijkheden

en het Gangster verhaallijn natuurlijk ik vond hem toen gaaf en ik speel hem nu zo en dan en hij is nog steeds gaaf maar toch vind ik een paar kleine bugs vervelend, verder vond het Respect ''verdienen'' veel beter gemaakt dan in Saints Row 2 maar de muziek en de multiplayer vond ik wat slechter vergeleken met Saints row 1.

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als het goed is wordt er morgen tijdens de Spike Video Game Awards meer informatie gegeven over de Saint's Row film en Saint's Row 3(met een trailer). Wat verwachten jullie van de film en Saint's Row 3?

Saints row 3 lijkt me geweldig (als die komt) Film kan tegenvallen.

ik moet even zeggen dat ik een xbox 360 heb gekocht voor Saints row 2 gewoon om de vele customize mogelijkheden

en het Gangster verhaallijn natuurlijk ik vond hem toen gaaf en ik speel hem nu zo en dan en hij is nog steeds gaaf maar toch vind ik een paar kleine bugs vervelend, verder vond het Respect ''verdienen'' veel beter gemaakt dan in Saints Row 2 maar de muziek en de multiplayer vond ik wat slechter vergeleken met Saints row 1.

Saints Row 3 ga ik isowieso halen.

Zelf heb ik Saints Row 2 al meerdere keren uitgespeeld met verschillende personages. (waaronder een nagemaakte Little Jacob)

De besturing moest ik eerst ook ff aan wennen maar als je het eenmaal lang speelt en dan weer Grand Theft Auto doet is de besturing daarvan juist weer kut :puh::7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem , maar ik kan hem nog ruilen , wat zal ik doen? installeren , of ruilen :puh: Wat zouden jullie doen?

Edit: Besloten hem te gaan installeren :D

Zou je die ook kunne spelen op extern hdd?

Edit2: Kheb hem :D Iemand zin om keertje online te spelen :D?

Edit3: Is het normaal dat je zo snel loopt/rijd? Ik kan me niet herrineren dat dit op de xbox ook was...

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb hem , maar ik kan hem nog ruilen , wat zal ik doen? installeren , of ruilen :puh: Wat zouden jullie doen?

Edit: Besloten hem te gaan installeren :D

Zou je die ook kunne spelen op extern hdd?

Edit2: Kheb hem :D Iemand zin om keertje online te spelen :D?

Edit3: Is het normaal dat je zo snel loopt/rijd? Ik kan me niet herrineren dat dit op de xbox ook was...

installeren

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem , maar ik kan hem nog ruilen , wat zal ik doen? installeren , of ruilen :puh: Wat zouden jullie doen?

Edit: Besloten hem te gaan installeren :D

Zou je die ook kunne spelen op extern hdd?

Edit2: Kheb hem :D Iemand zin om keertje online te spelen :D?

Edit3: Is het normaal dat je zo snel loopt/rijd? Ik kan me niet herrineren dat dit op de xbox ook was...

installeren

Zoals je aan zn post kunt zien heeft die dat dus al gedaan....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...