Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

Ik heb even van de laatste weken uit verschillende berichten wat nieuwe feiten op een rijtje gezet.

  • Meer vrijheid in het kiezen van het uiterlijk van je personage
  • Personage kan vrouw of man zijn
  • Je kunt je 'crib' zo bewerken als hoe jij dat wilt (denk aan scarface:TWIY )
  • Spel speelt zich 15 jaar na de deel 1 af
  • De stad zal ongeveer 45% groter zijn dan zijn voorganer, al gaat het om de zelfde stad; Stillwater
  • Verscheidene nieuwe voertuigen waaronder motoren, luchtoeruigen, boten e.d.
  • Sommige wapens zullen over een ingebouwde wapen beschikken.
  • Er zullen doelzoekende RPG's zijn
  • Nieuwe wapens waaronder 'satchel charges' die je van een afstand kan laten exploderen
  • Cruise-control kan aangezet worden. Hierdoor wordt het makkelijker om drive-by's uit te voeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb vandaag een interview van de producer van dit spel op insidegamer gezien. De stad in het nieuwe deel is gewoon dezelfde stad, maar ze beweren dat die 30% groter is. Ik zag dat je in helicopters kan en boten kan versturen, dus de vrijheid wordt enorm uitgebreid gelukkig. Al de gangs uit het 1e deel zijn weg, en in het nieuwe deel zijn 3 nieuwe gangs.

Iedereen weet wel dat dit spel niet aan GTA IV kan tippen, maar saints row 2 ziet er zeker interesaant uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Saints Row veel te veel is afgekeken van GTA... Dat R* dat toe laat...

Wat kunnen ze eraan doen? Ik ga toch ook niet zeggen dat Top Spin is afgekeken van Pong. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: ik wil ook bij een game programma werken dat wil ik ook GTA IV spelen

kan echt niet meer wachten :eten::eten::eten::eten:

elke dag een kater en nog een paar gevallen

braken en al die dingen

ik wil gamer worden 8)

ben ik al :*D

gta 4 leeft saintsrow niet.. maar dat wil niet zeggen dat saints row niet vermakelijk is :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even van de laatste weken uit verschillende berichten wat nieuwe feiten op een rijtje gezet.

  • Meer vrijheid in het kiezen van het uiterlijk van je personage
  • Personage kan vrouw of man zijn
  • Je kunt je 'crib' zo bewerken als hoe jij dat wilt (denk aan scarface:TWIY )
  • Spel speelt zich 15 jaar na de deel 1 af
  • De stad zal ongeveer 45% groter zijn dan zijn voorganer, al gaat het om de zelfde stad; Stillwater
  • Verscheidene nieuwe voertuigen waaronder motoren, luchtoeruigen, boten e.d.
  • Sommige wapens zullen over een ingebouwde wapen beschikken.
  • Er zullen doelzoekende RPG's zijn
  • Nieuwe wapens waaronder 'satchel charges' die je van een afstand kan laten exploderen
  • Cruise-control kan aangezet worden. Hierdoor wordt het makkelijker om drive-by's uit te voeren.

Ziet er allemaal stark uit,maar wanneer komt deze game uit?.Alvast bedankt Gino ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even van de laatste weken uit verschillende berichten wat nieuwe feiten op een rijtje gezet.

  • Meer vrijheid in het kiezen van het uiterlijk van je personage
  • Personage kan vrouw of man zijn
  • Je kunt je 'crib' zo bewerken als hoe jij dat wilt (denk aan scarface:TWIY )
  • Spel speelt zich 15 jaar na de deel 1 af
  • De stad zal ongeveer 45% groter zijn dan zijn voorganer, al gaat het om de zelfde stad; Stillwater
  • Verscheidene nieuwe voertuigen waaronder motoren, luchtoeruigen, boten e.d.
  • Sommige wapens zullen over een ingebouwde wapen beschikken.
  • Er zullen doelzoekende RPG's zijn
  • Nieuwe wapens waaronder 'satchel charges' die je van een afstand kan laten exploderen
  • Cruise-control kan aangezet worden. Hierdoor wordt het makkelijker om drive-by's uit te voeren.

Ziet er allemaal stark uit,maar wanneer komt deze game uit?.Alvast bedankt Gino ;)

Ik verwacht rond het laatste kwartaal van dit jaar, en anders het eerste van 2009. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er wel veel zin in maar niet zo veel als IV. Het is wel een leuk verjaardags cadeautje. Ik ben er 4 dagen erna jarig.

En hou zou volgens mij op 29-04-08 uitkomen. Dat heb ik ergens gelezen op de officiele site.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er wel veel zin in maar niet zo veel als IV. Het is wel een leuk verjaardags cadeautje. Ik ben er 4 dagen erna jarig.

En hou zou volgens mij op 29-04-08 uitkomen. Dat heb ik ergens gelezen op de officiele site.

29-04-08 dat is op de release van gta4 :puh: Zou nie slim zijn van SR om hem dan tegelijk uit te brengen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...