Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Van producers kan je nooit zeggen wie het beste is het gaat er om of ze genoeg geld hebben voor goed personeel.

En ik verwacht 3 keer zo veel van saints row 2 als van IV en die graphics maken mij niks uit zolang de gameplay maar goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebeurt tegenwoordig steeds meer dat hetzelfde concept wordt gebruikt en echt helemaal uit elkaar woordt gepluist voor alles dat het waard is.

Ze hadden Saint Row in een andere stad moeten doen dat de Saints daar ook willen gaan beginnen...

Ben nog niet helemaal zeker of ik ´m wil aanschaffen. Die trailer met meneer weetikveel was de raarste ooit..

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebeurt tegenwoordig steeds meer dat hetzelfde concept wordt gebruikt en echt helemaal uit elkaar woordt gepluist voor alles dat het waard is.

Ze hadden Saint Row in een andere stad moeten doen dat de Saints daar ook willen gaan beginnen...

Ben nog niet helemaal zeker of ik ´m wil aanschaffen. Die trailer met meneer weetikveel was de raarste ooit..

ik vond het ook een beetje raar

vooral die filmpjes die laatst uitkwamen, met die kerel met die grijze haren

de graphix zagen er niet uit en ze lieten in game beelden zien:S

heel vreemd en die filmpjes kwamen net uit rond 29 april (release GTA IV)

maar ik weet zeker dat als ik hem heb dat ik er geen spijt van zal krijgen omdat je daar weer andere features hebt dan GTA IV

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het blad PSW(van deze maand volgens mij) zit een disk met schreenshots/videos en daar zat ook schreenshots van Saints row 2 bij........Alleen ben je wel 12,50 voor dat blad (+plus gta goodies) kwijt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, sfeer van Saints Row zuigt nogal. Ik wacht lekker op Mafia II.

De game is niet voor neits 2 maanden uitgesteld. Ze willend e graphics wat omhoog schroeven en ze willen dat er veel meer kapot kan.

Persoonlijk vind ik het erg jammer, want hij is 2 maanden verschoven. Nou maakt mij dat zeer weinig uit, maar mij gaat het er vooral om naar welke tijd hij is verschoven. In dat tijdje komen namelijk zoveel games uit dat ik er bijna geen geld meer over voor heb. Daarom kijk ik tegen dat tidjje nog wel wat ik ga kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoor velen zeggen dat sr gewoon een afkijksel is van gta reeks,maar ik vind het belangrijkste nog altijd de fun die je beleefd,de uren game plezier aan die free roam games,dus voor mij maakt het niks uit als het een kloon is of niet,ik heb sr1 ook gespeeld en heb me geamuseerd,dus na gta4 zal ik ook sr2 uitspelen,plus ook nog mercenaries 2 die btw dezelfde stijl is maar in oorlogs gebied!!!!! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gelijk! Dat zijn echt oerslechte graphics! Ik vind dat GTA III er veel beter uit ziet. Als dat Saint Row 2 is... In het filmpje wordt ge-auto-surfd. Ziet er erg onrealistisch uit moet ik zeggen. Als ze met dan filmpje GTA IV willen dissen dan zijn ze GEK!!

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...