Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

Tsja, de graphics zijn iets minder, maar zeker niet slecht. Ik bent rouwens benieuwd of er echt zoveel leuke dingen te doen zijn, want in GTA is vrijwel alles mogelijk wat je in deze trailer ziet. Voortaan kan je trouwens beter je Saints Row stuff in het Saints Row II topic plaatsen, zo blijft het wat overzichtelijker ;)

>>> Door Ikkes: En zo zou het geschiede ^_^ . <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

In GTA kun je niet auto-surfen en zijn er geen vliegtuigen, in ieder geval geen die je kunt besturen. Ik denk dat ik hem trouwens wel ga kopen maar dan echt voor de mogelijkheden want bij GTA zijn er bijna geen mogelijkheden :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een grappige trailer. GTA lacht in zijn spel zoveel mensen uit via de reclames en uitspraken van mensen op de radio, of gewoon de billboards. Dus ik zie deze trailer niet als iets wat niet kan.

Van wat ik van de trailers gezien heb, lijkt Saint's Row 2 wel lelijker dan deel 1. Maar ik heb voornamelijk beelden gezien met laagbouw, dus moet nog zien hoe het er in een omgeving met hoogbouw eruit ziet. Het onrealistische tintje, lijkt me juist een pluspunt. Ik mis de fun in GTA4. En hoe realistisch is GTA4, iemand in het filmpje heeft een klein probleem en Niko vermoord die persoon wel even. En dat gaat zo de hele game door. Heel erg realistisch. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Saint row 2 komt binnenkort uit, en zelf verwacht ik veel dingen zoals zit er wel een goeie cover system in?

enzo, ik ga hem voor ps3 kopen. maar wat verwachten jullie van saints row 2 en voor welke console?

>>> Door Froodooo: Samengevoegd met al bestaand Saints Row 2 topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 ziet er erg vet uit, het is echt een spel om in te klote. Je kan met een minigun treinen op blazen. Er zit ook een rustler vliegtuig in die kan schieten net als in GTA San Andreas, echt vette shit. Alleen voor het verhaal moet je Saints Row 2 niet kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 ziet er erg vet uit, het is echt een spel om in te klote. Je kan met een minigun treinen op blazen. Er zit ook een rustler vliegtuig in die kan schieten net als in GTA San Andreas, echt vette shit. Alleen voor het verhaal moet je Saints Row 2 niet kopen. :)

Ik ben het helemaal met je eens Henk.

Maar ik koop hem alleen omdat je lekker kan doen wat je wilt, me alles wat je wilt. Ik zou hem zeker niet halen als het een spel met goede graphics moet zijn. Want over de graphics valt nog wel wat te discusseren.

Groeten,

Thegtaman

Link to comment
Delen op andere websites

ik koop hem voor de ps3 omdat je er zoveel lollige dingen mee kan doen maar ik ga de storyline niet spelen want die is saai :gaap:

Ja inderdaad, het verhaal in deel 1 is al erg saai. Deel 2 lijk hetzelfde verhaal te hebben, dus gewoon lekker cheaten en klote in Saints Row II.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...