Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saints Row 2 is inderdaad nog nergens te koop. Deze zal als eerste in Amerika uitgebracht worden op 14 oktober 2008. In Nederland/België zal dit normaal gezien op 17 oktober 2008 moeten zijn. Deze zal dan uitgebracht worden voor PS3 en Xbox 360. In de toekomst willen ze trouwens ook een windows versie gaan maken. Maar wanneer deze zal uitkomen is nog onbekend.

Saint Row 2 is wel een leuk spel, alleen speel ik dit toch wel minder graag dan de GTA-Series bijvoorbeeld. Maargoed, we zullen wel zien uiteindelijk hoe die is als hij uit is. De screenshots zien er in elk geval al veelbelovend uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit heel erg te twijfelen over de aanschaf van de game. De gameplay is, zoals de filmpjes gezien, goed. Maar de graphics...

Ik wacht eerst nog op recensies en meer filmpjes, voordat ik de game ga kopen.

Groeten,

Thegtaman

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit heel erg te twijfelen over de aanschaf van de game. De gameplay is, zoals de filmpjes gezien, goed. Maar de graphics...

Ik wacht eerst nog op recensies en meer filmpjes, voordat ik de game ga kopen.

Groeten,

Thegtaman

De graphics zijn zo slecht nog niet hoor. Alleen sommige huizen, straten ofzo zien eruit alsof ze effen kleur hebben (wat er best onrealistisch uitziet).

Het grootste nadeel vind ik dat de auto's echt op rijdende dozen lijken, vergeleken met gta 4, waar je heel realistische schade hebt. Ook de vliegtuigen zijn beetje onrealistisch maar ze zijn wel grappig om te vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

SR2 ziet er wel leuk uit, ik ga het zeker halen zodak iets te doen heb tot gta iv uit komt voor pc...

Het autorijden zag er een beetje basic uit, soort van Vice city zeg maar, maar verder ziet alles er tot nu toe geweldig uit.

Nou maar hopen dat het goed loopt op redelijke pc's met mooiere graphics dan de consoles en ik ben blij :).

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk wel. saints row 2 heeft allemaal copy paste gedaan.

Sinds wanneer kan je in GTA motors tunen? Of auto's zo diep tunen als in saints row 2?

Sinds wanneer kan je in gta je huis zelf inrichten, in een rioolwagen mensjes neerspuiten ? Samen met een andere agent politiemissies doen ? Komen er streakers in gta iv voor ?

Saints row is qua non storyline opzicht, vele malen beter dan Gta IV. Het verhaal moet ik nog beoordelen omdat ik alleen heel ff SR2 heb gespeeld op de 360 ( 15 minuten) en slechts een paar filmpjes heb gezien op youtube...

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk wel. saints row 2 heeft allemaal copy paste gedaan.

Sinds wanneer kan je in GTA motors tunen? Of auto's zo diep tunen als in saints row 2?

Sinds wanneer kan je in gta je huis zelf inrichten, in een rioolwagen mensjes neerspuiten ? Samen met een andere agent politiemissies doen ? Komen er streakers in gta iv voor ?

Saints row is qua non storyline opzicht, vele malen beter dan Gta IV. Het verhaal moet ik nog beoordelen omdat ik alleen heel ff SR2 heb gespeeld op de 360 ( 15 minuten) en slechts een paar filmpjes heb gezien op youtube...

dat zijn zulke idiote functies dat het mij niet boeit.

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk wel. saints row 2 heeft allemaal copy paste gedaan.

Sinds wanneer kan je in GTA motors tunen? Of auto's zo diep tunen als in saints row 2?

Sinds wanneer kan je in gta je huis zelf inrichten, in een rioolwagen mensjes neerspuiten ? Samen met een andere agent politiemissies doen ? Komen er streakers in gta iv voor ?

Saints row is qua non storyline opzicht, vele malen beter dan Gta IV. Het verhaal moet ik nog beoordelen omdat ik alleen heel ff SR2 heb gespeeld op de 360 ( 15 minuten) en slechts een paar filmpjes heb gezien op youtube...

dat zijn zulke idiote functies dat het mij niet boeit.

Maar wel functies wat het gewoon leuk maakt. Iets wat er in GTA IV ontbreekt.

Edit, en omdat Saints Row I(I) een freeroamgame is, is alles gejat van GTA ? Zo'n domme opmerking heb ik nog nóóit gehoord...

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...