Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

Edit, en omdat Saints Row I(I) een freeroamgame is, is alles gejat van GTA ? Zo'n domme opmerking heb ik nog nóóit gehoord...

Nog nooit gehoord?zeggen ze van ieder freeroam spel wel. Dat het gta namaak is. Maar van call of duty ga je toch ook niet zeggen een wolfenstein (of wat ook eerste shooter was) rip-off is.

Natuurlijk kijken ontwikkelaars een beetje naar andere spellen, maar dat vind ik juist goed. Die mensen van saints row hebben gezien dat mensen niet realisme willen maar veel features. Wat wel in san andreas was maar in gta 4 veel oppeens vanalles weggehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Edit, en omdat Saints Row I(I) een freeroamgame is, is alles gejat van GTA ? Zo'n domme opmerking heb ik nog nóóit gehoord...

Nog nooit gehoord?zeggen ze van ieder freeroam spel wel. Dat het gta namaak is. Maar van call of duty ga je toch ook niet zeggen een wolfenstein (of wat ook eerste shooter was) rip-off is.

Natuurlijk kijken ontwikkelaars een beetje naar andere spellen, maar dat vind ik juist goed. Die mensen van saints row hebben gezien dat mensen niet realisme willen maar veel features. Wat wel in san andreas was maar in gta 4 veel oppeens vanalles weggehaald.

Daar doelde ik ook op.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit idd geen auto aim in. Ik heb hem sinds gister op DVD, en een avondje gespeeld. Het is in het nederlands, de besturing en camera standen zijn gewoon zwaar klote. Geen subtitlels (wat ik zelf erg irritand vindt, want soms is het amerikaanse gebrabbel wat moeilijk te verstaan :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf weet ik niet zoveel over Saint's Row (2). Ik heb in ieder geval gezien dat GTA wel vet gedisd word in een reclamespotje. Volgens mij zijn de graphics 40% beter, als ik er een % moet op kleven. De car-surf ziet er ronduit belachelijk uit, alsof iedereen behalve JackAss zoiets doet. Ook zijn de personages niet zo mooi uitgewerkt.

Ik heb al verschillende reviews gelezen en het spel boeit me niet zoveel. Ik zou het kopen als GTA IV me verveelt en als ik eens zin heb me te laten gaan ofzo. Waarschijnlijk zal ik dan ook tegen mijn zin in de storyline uitspelen. Maar qua features zit het erg goed, dat verdient wel een mooi getal. Maar qua verhaal en realisme verwacht ik wel iets, wat jammer genoeg misschien niet het geval gaat zijn; Maar we zien wel wat hij ons brengt hé.

Ik zou Saint's Row alleen kopen voor de mooie features, bv neem nu TV kijken, voertuigen tunen, villa zelf naar eigen zin inrichten, Saint's is net zo'n game waarin je je levensstijl moet in verwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel zuigt. HARD! De auto's rijden echt gruwelijk slecht, het zelfde als in Saints Row 1. Idem voor de graphics, die lijken toch wel gruwelijk veel op die van het vorige deel. Gameplay is opzich wel leuk, maar er zijn genoeg andere dingen die een doorn in het oog zijn, waardoor de game over het algemeen bij mij toch wel slecht over komt.

Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix: dat de auto's van geen meter rijden klopt.

alles is behoorlijk en over the top. en dat willen ze houden in het spel.

toch heb ik heel veel zin in dit spel. aangezien ik me ook nog heel erg vermaakt met Saints Row I. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Saints Row 2 moet je in gedachten houden dat het spel zichzelf ook niet serieus neemt en dus iets heel anders is dan GTA IV. Ik weet wel dat veel dingen gekopieerd zijn van GTA IV maar IV is een stuk serieuser, SR2 niet. Het is een keuze die de makers hebben gemaakt. Ze dachten: nemen we de afslag naar een serieus spel en gaan we GTA IV achtervolgen of blijven we op de fun snelweg. R* heeft die beslissing genomen na GTA VS en die namen de afslag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...