Jump to content

A walk in the park


Gelther

Recommended Posts

ik heb al op het forum gezocht en ook wel dingen gevonden maar ik blijf maar dood gaan...

nu heb ik de burgermeester dood geschoten met een sniper en ben ik "zonder" zijn telefoon

naar mijn appartement gegaan maar toen ging ik weer naar buiten en stond er opeens een auto

van die kale oude mannen voor me neus en waren er onzichtbare bewakers op me aan het schieten:S

dus ga ik alsnog dood als ik naar buiten ga... wie kan mij hiermee verder helpen??

Edit: ik heb em al gehaald, ik heb de autos van die bewakers kapot geschoten en hun gingen ook dood

Bewerkt: door Gelther
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al op het forum gezocht en ook wel dingen gevonden maar ik blijf maar dood gaan...

nu heb ik de burgermeester dood geschoten met een sniper en ben ik "zonder" zijn telefoon

naar mijn appartement gegaan maar toen ging ik weer naar buiten en stond er opeens een auto

van die kale oude mannen voor me neus en waren er onzichtbare bewakers op me aan het schieten:S

dus ga ik alsnog dood als ik naar buiten ga... wie kan mij hiermee verder helpen??

Hem met een sniper neerschieten is een optie, maar naar mijn gevoeg niet de beste. Je moet dan namelijk nog tussen de bodyguards door wil je zijn telefoon te pakken krijgen. Mijn tip is gewoon het park in te lopen met als wapen je vuisten geselecteerd. Parkeer een snelle degelijke wagen buiten het park en loop naar binnen. Begeef naar Hole toe en ren een stukje met hem mee tot hij even rust nodig heeft. Dan is je kans daar, selecteer snel je shotgun (Stubby Shotgun is aan te raden (Vindplaats)) Knal de burgemeester neer en de dichtstbijzijnde bodyguards. Pak zijn telefoon en maak dat je wegkomt door een sprintje te trekken naar je auto. Stap in en rij zo snel als je kan naar je Safe House.

Lukt het nog niet kun je nog altijd een Savegame Aanvraag doen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het zo

Pak een snelle/stevige auto bijv patriot

En rij de mayor dood stap uit pak z'n telefoon. Rij snel weg naar het aangegeven punt op de map kijk uit voor de auto's ( zwarte sentinels ) die achter je aan komen /

Link to comment
Delen op andere websites

Als andere er ook niet uitkomen bij die achtervolgers:

Neem een wel wat snellere wagen, Bijv: Infernus. rij dan keihard weg naar de richting van Donald.

Dan komen ze... Als je een goed volle uzi hebt is het handig om ze via de auto kapot te schieten.

Heb je geen UZI? Maak dan een 180’ draai bij de sentinels door tegen de hoek van de achterkant aan te botsen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hier wat tips: Zorg dat je een volle balk health en armor hebt. Zorg dat je een volle balk health en armor hebt.

Met een sniper rifle val je minder op. Succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Burgemeester Roger C. Hole doet zijn dagelijkse rondje joggen in het park in Belleville. Voor de veiligheid houden enkele bodygards een oogje in het zeil. Salvatore wil dat je hem vermoordt en zijn telefoon met gevoelig bewijsmateriaal steelt. Als je het park gewapend betreedt zullen ze je meteen opmerken. Zorg dus dat je ongewapend het geschikte moment vindt om snel je wapen te trekken en je slag te slaan. Een andere manier is om aan de rand van het park op straat de burgemeester om te leggen met een Sniper. Steel vlug de telefoon en breng die naar Salvatore die zich bij je safehouse bevindt. De bodygards zullen je wel achtervolgen in hun zwarte Sentinels. Stop in de gele marker. Mission Passed!

Zo staat het op wikigta.

Persoonlijk nam ik een wagen (zo snel mogelijk) en reed het park in.De Burgemeester aan flarden.Dan heb je wel een grote kans dat je auto gaat fikken.Dus zorg dat je zo snel mogelijk een nieuwe wagen hebt.Dat is normaal niet zo moeilijk.

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Ik heb het heel anders gedaan. Ik zocht een snelle wagen wachte tot hij onder het bruggetje zou gaan lopen. Toen reed met de wagen het park in. Reed hem dood en pakte zijn telefoon. Daarna is het niet meer zo moeilijk want je kunt gelijk aan de anderen kan van het park er weer uitrijden.

succes!!

>>> Door ASPHALT: Dit topic dateert uit december vorig jaar. 't Lijkt me dat de topicstarters vraag beantwoord is.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Wat ik heb gedaan is:

Ik pakte een auto, zette die naast een ingang van het park,

en toen wachtte ik tot de burgemeester vlak bij een uitgang was,

toen pakte ik mijn Colt en schoot hem dood.

Toen pakte ik zo snel mogelijk die telefoon en liep terug naar mijn auto en reed zo snel mogelijk naar de aangegeven plek.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...