Jump to content

Waarom Liberty City?


lazlow

Recommended Posts

Het lijkt mij niet echt dat het precies hetzelfde is als GTA3, dan waren ze er niet zo lang mee bezig, dan hoefde ze er alleen maar even voor te zorgen dat het ook op de PSP kon. Misschien gaan ze nu wel alle 3D GTA's weer in 3en opdelen. Eerst had je GTA1, die kwam later weer in 3 delen uit in de GTA's: GTA3, GTA-vc en GTA-sa. Misschien komen er nu wel weer eerst 3 uit die over GTA3 gaan, bijvoorbeeld eerst één met alleen heeeeeeel erg uitgebreid Portland, dan heeeeeeeeeeel erg uitgebreid één met Staunton Eiland en dan weer één met heeeeeeel uitgebreid Shoreside Vale. Met vice city heb je niet 3 specifieke gedeelten. Daar kan het geintje dus geen doorgang vinden. Maar als ze het altijd zo gingen doen, duurde het wel een poos voordat R* op een gegeven monent weer een hele nieuwe GTA ging maken over een die een naam had wat één gebied is in GTA Vice City. Bijvoorbeeld GTA The Mansion :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    11

  • commando

    7

  • SUPERKoRT

    2

  • Roderickbond

    2

wtf is er mis met Liberty City? ik vind het nog altijd een wreede stad!

en er zou een nieuw deel bijkomen (wellicht achter de bergen van het laatste gedeelte? want daar zijn afgezette tunnels...) dus dat zorgt voor genoeg fun :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wtf is er mis met Liberty City? ik vind het nog altijd een wreede stad!

en er zou een nieuw deel bijkomen (wellicht achter de bergen van het laatste gedeelte? want daar zijn afgezette tunnels...) dus dat zorgt voor genoeg fun :puh:

ja vind ik ook

Link to comment
Delen op andere websites

van mij mogen ze het in de jaren 20/30 doen dat doen ze nooit.

met oude vliegtuigen luchtbalons en een oudere sfeer met bos en meer boerenland leven . :rolleyes:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

van mij mogen ze het in de jaren 20/30 doen dat doen ze nooit.

met oude vliegtuigen luchtbalons en een oudere sfeer met bos en meer boerenland leven . :rolleyes:

das ook maar flauw

<_<

ik zelf vind er dan meer sfeer in zitten bijvoorbeeld in de jaren 30 crisis

dan zit je niet in zo'n rijk gedeelte waar je naar een tijd milioenen aan geld hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

van mij mogen ze het in de jaren 20/30 doen dat doen ze nooit.

met oude vliegtuigen luchtbalons en een oudere sfeer met bos en meer boerenland leven . :rolleyes:

Ehh,

nee dank je GTA mag.moet niet in die tijd afspelen besef je wel wat dat met de gamers doet die vinden dat echt niet leuk <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Als het weer Liberty City zou worden zou ik dat wel jammer vinden! :(

Die stad is echt zooo saai :unsure:

Vice City ook niet! Waarom niet gewoon een nieuwe stad :huh:

ja, maar vice city is wel leuk.

maar wel klein :)

COMMANDO :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...