Jump to content

respectvollste sporter


The Outlaw

Recommended Posts

wie verdient volgens jou het meeste respect als sporter?

ik zelf kies Voor MIchael"shumi" Schumacher( Oke hij is duits :lol: )

ik zelf vind het een hele prestatie als je zelf de wereld titel 6 keer kan winnen, zo lang in een auto zitten en ook nog de concentratie opbrengen.

*een pluimpje*

Michael_20Schumacher_20web_20ds.jpe

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel veel respect voor Lance Armstrong ook. Hij had eerst kanker, is daar van genezen en hersteld en dan nog eens de Tour De france winnen ook. Ik zou dan ook graag een livestrong bandje willen hebben.

Hoebedoel je spier:

lance%20armstrong.jpg

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Ayrton Senna nog het allerbeste, hij is veel beter dan Schumi.

Schumacher heeft een hele goeie wagen en daardoor wordt hij steeds WK.

Senna had ook een snelle wagen maar hij had tenminste nog de concurrentie die ook mee konden strijden om het WK.

Senna was/is gewoon voor mij de beste sporter allertijden, vandaar dat ik ook heel veel respect voor hem heb.

Helaas is Ayrton Senna verongelukt in 1994 op het circuit van Imola in de GP van Imola.

R.I.P Ayrton Senna

RA%20002%20ayrton%20senna%20.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Even kijken, Maradonna of Pele zou het zijn.

Maar ze vinden hun zelf de beste van de wereld.

Dus ik laat hun links liggen.

Nouja ik heb veel respect voor mijn coach van het voetballen. ;)

Waarom? Dit vind ik gewoon de beste coach die ik nu heb gehad.

Hij heeft gewoon alles goed in handen en we zijn zo'n 14 wedstrijden ongeslagen geweest.

En ik kon trouwens ook geen andere bedenken :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor 2 sportes respect.Namelijk een tennisser en een wierenner.

Wielrenner is Lance Armstrong.Is geweldig wat die amn doet hij krijgt eerst kanker en daarna wint zo een paar keer op rij de Tour De france.Nee dat doe ik hem niet na.

Als de 2de is tennisser Andre Agassi.Die man is 34 en hij staat nog op topniveau te spelen.Ik vind eht geweldig.Toen hij nog 32 was stond hij nog nummer 1 van de wereld!Terwijl er toch een hoop andere goede spelers zijn zoals Roddick Federer Hewitt enz enz.

Petje af voor deze 2 sporters! :D

Link to comment
Delen op andere websites

MotoGp ja.

Hij is tenminste wel echt heel goed, een beetje als Schumacher maar dan op Motoren, maar voor Rossi heb ik meer respect, omdat hij vorig seizoen in een heel ander team stapte, wat nog niet eens een topteam was, en hij won gelijk de eerste race, wat dus ook nog nooit is gebeurd, en hij won toen ook nog eens het kampioenschap, met een motor die dus eigenlijk niet eens in de top hoorde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...