Jump to content

Het weer


Gelther

Recommended Posts

Ik speel GTA LCS nog niet zo lang, en wat bij mij zo is, is dat het dag in dag uit alleen maar donker weer is... dat is bij mij nog nooit zo geweest bij andere gta games en ik zie ook op elk plaatje dat ik zie alleen maar goed weer... dus kan je dat instellen ofzo???

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat gaat niet, het is maar soms zonnig weer in Liberty City. Het is meestal een sombere donkere stad. :clown:

uhu, dat past bij het liberty city imago: the worst city ever :Y

er is natuurlijk wel een cheat om mooi weer te hebben nl:

Cheat code: L1, L1, Circle, R1, R1, Square, Triangle, X

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ja, dat staat al hoog... maar dan nog de zon en een blauwe lucht :puh: :P :puh:

Als je niet cheat is er helaas niks anders mogelijk dan wachten.Eventueel kun je het beeldsherm instellen.Misschien is er ook een bepaalde mod voor maar daar ben ik niet zeker van ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja, dat staat al hoog... maar dan nog de zon en een blauwe lucht :puh: :P :puh:

Als je niet cheat is er helaas niks anders mogelijk dan wachten.Eventueel kun je het beeldsherm instellen.Misschien is er ook een bepaalde mod voor maar daar ben ik niet zeker van ;)

Idd.

Maar modden op je PSP is illigaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het doen met behulp van de bovenstaande cheat. Of met behulp van CheatDevice. Daarmee kun je het weer namelijk ook instellen. Dit kan met de Weather: ... functie. Verder zal je gewoon moeten wachten. Ik heb zelf best vaak gewoon mooi weer hoor..? Anders kun je nog even proberen bij Start > Display het beeld wat lichter maken. Maar verder is het gewoon de wil van het spel, net zoals het in het echt is met de wil van moedertje natuur. :D

Idd.

Maar modden op je PSP is illigaal :)

Oja?

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...