Jump to content

HELP ik krijg geen health, cop bribes, body armour en wapens meer


Gelther

Recommended Posts

ik krijg geen health, cop bribes, body armour en wapens meer als ik ze 1x heb opgepakt:S

hoe komt dit?? want ik mis ze nogal als bv de politie achter me aanzit...

kan het niet zijn dat je bij het menu alles uit hebt gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan ik dus niet... maar ik heb hier al 5 dagen last van dat ze er niet meer zijn.... er liggen voor mij bijna nergens meer pickups...

En als je opslaat helpt het ook niet? Dit zou toch moeten werken hoor.. Anders sluit je PSP/PS2 eens helemaal af en start hem vervolgens weer op. Dan moeten ze er wel weer liggen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit al heel vaak gezegt:P ik heb nog geen memory stick voor mijn psp.. dus ik kan hem niet opslaan... of als ik me psp helemaal afsluit dan is me game ook weg...

Je zult toch echt een Memory Card nodig hebben.. Zonder kun je gewoon bijna niets. De pickups verschijnen pas na het opslaan en volgensmij ook wanneer je bijvoorbeeld op Portland een Cop Bribe pakt en dan een lange tijd op Shoreside Vale bent. Maar met opslaan lukt het zeker en het is ook nog een sneller en handiger. Dus ren een dezer dagen gewoon naar Dixons of net wat en ga een Memory Stick Duo halen, zo duur zijn die dingen niet en je kunt tenminste wat meer met je PSP..

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...