Jump to content

[2007] Uitslag GTAForum Awards 2007


Lantyz

Recommended Posts

Met gepaste trots presenteert GTAForum u de uitslag van de



GTAForum Awards 2007

Eindelijk is het zover: de uitslag van de GTAForum Awards 2007 is bekend! We moesten dit maal tot in het nieuwe jaar wachten voordat de winnaars bekend gemaakt konden worden, maar het was in een aantal categorieën dan ook ongekend spannend. Maar uiteindelijk kan er maar een de beste zijn, en dat toont maar weer eens hoeveel een stem uit kan maken. Daarom nogmaals hartelijk dank aan iedereen die gestemd heeft!

De categoriën zijn hieronder ingedeeld in een aantal onderdelen. In ieder onderdeel vinden de winnaars hun badge. Naast deze badge krijgt iedere winnaar, als extraatje, meer inboxruimte. Dit jaar zijn er geen promoties ten gevolge van de Awards. In ruil hiervoor zijn awards vanaf heden in het profiel zichtbaar, zodat deze niet na een jaar vergeten worden.



gallery_536_30_21441.png

De badge is ditmaal ontworpen door Flitskikker. Zijn ontwerp kwam met stip als beste uit de bus. De badges mogen uiteraard alleen door de winnaars in kwestie gedragen worden.

Ledengroepen



gallery_536_30_5726.pnggallery_536_30_9952.pnggallery_536_30_15492.pnggallery_536_30_11144.png

Uitzonderlijke kwaliteiten

gallery_536_30_1517.pnggallery_536_30_20275.pnggallery_536_30_2997.png

gallery_536_30_28238.pnggallery_536_30_12277.pnggallery_536_30_10406.png

gallery_536_30_8394.pnggallery_536_30_5882.pnggallery_536_30_20880.png

Grand Theft Auto fanaten

gallery_536_30_5041.pnggallery_536_30_22223.pnggallery_536_30_24512.png

gallery_536_30_2879.pnggallery_536_30_17450.pnggallery_536_30_18218.pnggallery_536_30_4619.png

Site, forum & wiki

gallery_536_30_27883.pnggallery_536_30_20735.pnggallery_536_30_26872.pnggallery_536_30_1441.png

gallery_536_30_20280.pnggallery_536_30_28344.pnggallery_536_30_28873.pnggallery_536_30_20533.png

Gerelateerde topics:

Aankondiging en Procedure

VragenTopic

Nominatie Ronde

Awardbadge Contest

Stemlokaal

Stemlokaal Awardbadge

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • Pietje II

    3

  • PatrickW

    2

  • Preddy

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ten eerste iedereen hartelijk gefeliciteerd!

Jullie verdienen jullie prijs allemaal!

Veel plezier ermee! En ten tweede (Ik lijk al op Alberto uit Samson en Gert) :D Dus ten tweede zijn er ook prijzen aan verbonden zoals de vorige jaren ?

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste iedereen hartelijk gefeliciteerd!

Jullie verdienen jullie prijs allemaal!

Veel plezier ermee! En ten tweede (Ik lijk al op Alberto uit Samson en Gert) :D Dus ten tweede zijn er ook prijzen aan verbonden zoals de vorige jaren ?

Tom :cya:

Alle winnaars hebben naast eeuwige roem en het plaatsen van de awards badges in hun nieuwe profiel tab ook nog 50% extra inbox ruimte gekregen.

(Mocht dat bij een van de winnaars niet gebeurd/gelukt zijn, graag even per PM contact opnemen.)

Link to comment
Delen op andere websites

Whahaha, ik blijf het prachtig vinden hoe het balletje af en toe rollen kan. :schater:

Nou ja, dat neemt natuurlijk niet weg dat ik de winnaars van harte feliciteer. Veel plezier met de door jullie vergaarde roem! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd alle winnaars, jullie verdienen het allemaal _O_ . Erg leuk ook dat de twee die al zoveel awards zijn misgelopen in vorige edities nu eindelijk eentje hebben. Het is jullie allemaal gegund :dans:

Trouwens, ik wilde iedereen nog bedanken dat de uitspraak van het jaar geen boe is geworden :7

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Ik wil allereerst de grote winnaar -Matthijs- feliciteren. Als er 1 iemand is die het verdient om beste megalid te worden ben jij het wel.

Daarna wil ik Dizzee en Nandro feliciteren dat ze eindelijk een award gewonnen hebben.

Crew top organisatie _O_

En iedereen die op me gestemd heeft: Heel erg bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik iedereen feliciteren die het tot deze stemmingsronde heeft gehaald. Dit wil zeggen dat jullie echt de betere van dit grote forum zijn en daarop mogen jullie trots zijn! De winnaars krijgen uiteraard nog een grotere felicitatie want zij zijn de beste van 'hun' categorie

Ten tweede wil ik iedereen bedanken voor het vertrouwen en de stemmen in de Categorieën 'Beste Classic GTA kenner' en 'Beste Screen in Galerij'. Het is de bekroning voor een héél bewogen jaar voor mij. Ik begon het jaar slecht met een degradatie van Megalid naar Superlid (vrijwillig). Later in de zomer van 2007 ging het helemaal mis. Terug naar lid en een enorm warnniveau erbij. Hierbij wil de Crew van dit forum bedanken, omdat ze mij een allerlaatste kans gegeven hebben, en dankzij hen kan ik hier opgetogen mijn 2 Awards komen afhalen. Bedankt! Vorig jaar werd ik tweede in de strijd voor de Beste Classic GTA kenner, en dit met een verschil van 2 stemmen. Het doet me daarom enorm veel vreugde dat ik weet dat ik dit jaar de 2de beste kenner was. Ik denk dat iedereen wel weet dat ik niet aan Lantyz kan tippen, en daarom wens ik hem proficiat. Hij neemt zwaar de bovenhand met zijn kennis over GTA 2 en Grand Theft Auto. Ik moet het doen met men kennis over GTA Advance en GTA London. Mocht Lantyz dus meegedaan hebben, dan was ik kansloos. Over mijn screen 'Beautiful Vice City' heb ik weinig te zeggen. Het is één van de mooiere screens die ik ooit genomen heb, maar het verbaasde me dat hij screens als die van GTA IV of zelfs mijn andere screen 'Red County op zen mooist' achter zich liet.

Verder wil ik de volgende personen nog eens persoonlijk toespreken:

DenkaanHenk: Roy, je bent dit jaar snel vooruit gegaan. Je hebt je een reputatie van Behulpzaam lid opgebouwd, en je verdiende niet anders dat het winnen van de Award 'Beste lid'. Ik vind het wel spijtig dat je geen promotie tot Superlid hebt gekregen, maar ik ben zeker dat dit op een goede dag nog wel komt. Blijf gewoon je best doen! Gefeliciteerd.

-Matthijs-: Nog iemand die het verdiende om een award binnen te slepen. Het was vrijwel zeker dat jij er meer dan eentje zou bemachtigen. Je bent dit jaar het Behulpzaamste lid geweest, en dan staat meteen gelijk aan Beste Megalid. Ook bij de Savegames, was je tot ergernis van sommige altijd de eerste om iemand te helpen. Proficiat!

Bling: 'Beste Moderator' en 'Beste GTA III kenner'. Precies de Awards waarvoor ik je genomineerd had. Je verdiende misschien nog een awardje meer, maar ik denk dat je tevreden bent met wat je gewonnen hebt. Ook jij gefeliciteerd!

Mirrrr: We zullen nooit de beste vrienden worden, dat weet iedereen, maar toch wil ik je feliciteren met je Award 'Beste Sfeermaker'. Ik kan niemand bedenken die het meer verdiende om te winnen dan jij. Hier en daar een gezellige post, en natuurlijk het terug tot leven wekken van het Megaleden forum. Ook jij gefeliciteerd.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn felicitaties naar iedereen met zijn of haar gewonnen award(s)! Allemaal stuk voor stuk verdiend, afgewerkt op een mooie creatie van Flitskikker. Ook wil ik de leden die op mij gestemd hebben hartelijk bedanken, want dit geeft toch een gevoel van waardering.

Bedankt (GM+) voor de geweldige organisatie, en nogmaals mijn felicitatie naar alle winnaars! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen van harte gefeliciteerd met zijn of haar award(s)! Groot compliment aan de organisatie en heel erg bedankt voor alle stemmen! :D

-Matthijs-, als er iemand die award verdiende dan was jij het wel. Gefeliciteerd :D

:dans: Ik wil allereerst de grote winnaar -Matthijs- feliciteren. Als er 1 iemand is die het verdient om beste megalid te worden ben jij het wel.

Daarna wil ik Dizzee en Nandro feliciteren dat ze eindelijk een award gewonnen hebben.

Crew top organisatie _O_

En iedereen die op me gestemd heeft: Heel erg bedankt _O_

Mirrrr, je wou het zo graag en het kon eigenlijk ook bijna niet missen dat je deze award zou winnen. En nu is het officieel, gefeliciteerd en drink er maar lekker een glaasje Rosé op :schater:

Complimenten aan Flitskikker voor de fitsende batches en aan de crew voor de wederdom geweldige organisatie van deze (forum) happening :D

Greetz :sigaar:

Bijna vergeten: Bling, ook jij gefeliciteerd, je verdient het volkomen :D

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Mirrrr: We zullen nooit de beste vrienden worden, dat weet iedereen, maar toch wil ik je feliciteren met je Award 'Beste Sfeermaker'. Ik kan niemand bedenken die het meer verdiende om te winnen dan jij. Hier en daar een gezellige post, en natuurlijk het terug tot leven wekken van het Megaleden forum. Ook jij gefeliciteerd.

Svenie, vrienden hoeven we niet te worden maar er is zat wederzijds respect de laatste weken opgebouwd. Daarbij vind ik dat jij je award met stip verdiend hebt. Geniet er van. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

(...) In ruil hiervoor zijn awards vanaf heden in het profiel zichtbaar, zodat deze niet na een jaar vergeten worden. (...)

Geldt deze optie toevallig ook voor de winnaars van vorig jaar? Alsjebliiiiiieft? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...