Jump to content

[2007] Uitslag GTAForum Awards 2007


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • Pietje II

    3

  • PatrickW

    2

  • Preddy

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

De awards van de voorgaande jaren zullen ook in het profiel worden gezet.

Er wordt met man en vrouw aan gewerkt om deze er allemaal zo snel mogelijk in te krijgen.

Patrick, ik weet dat je blij bent met je prijs m.b.t. je ban-knuppel. Toch wil ik even vragen of je wilt kappen met het zwaaien ermee, want terwijl ik jouw vliegende ban-knuppel probeerde te ontwijken wilde ik even zeggen dat je geweldig bent, hoor :dans:

Oh ja, kan trouwens de badge van de Megalid-awards er ook bij? :D

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, derde award op rij. Echt te cool, is er dan ook nog een soort van wisselbeker die je mag houden, als je een award 3 keer op rij wint?

De rest ook allemaal gefeliciteerd me jullie awards. Ik kan me van Svenie nog herinneren dat hij vorig jaar erg teleurgesteld was dat hij niks had. Hartelijk gefeliciteerd met je eindelijk beoogde award. Ik ben benieuwd of ik er ook nog een vierde aan toe kan voegen. Helaas ga ik dan wel over de regels van de signature heen, maargoed, of dat gaat gebeuren weten we pas volgend jaar. Nogmaals iedereen bedankt die op mij gestemd heeft!

Ik ben trouwens wel benieuwd welke extensie voor de Awards wordt gebruikt in 2008. In 2005 was het .jpg, in 2006 was het .gif, in 2007 was het .png Ik ben wel benieuwd welke dan in 2008 gebruikt gaat worden.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas dit jaar niets gewonnen, dan maar kijken of volgend jaar wel wat te halen valt. Maar dit jaar zijn er ook genoeg prijzen gevallen, allemaal van harte gefeliciteerd met de gewonnen awards!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd iedereen die een award, of meer, heeft mogen bemachtigen! :dans: Jammer genoeg ik net niet, maar ja..daarvoor laat ik me niet uit het veld slaan :Y Veel plezier met die extra inboxruimte en dat extra vakje, en nogmaals gefeliciteerd!

Link to comment
Delen op andere websites

Allen hartelijk dank voor de stemmen op mij en 't Jaarboek! Ben écht heel blij dat ik na 15 nominaties dan toch 2 Awards heb :)

Alle andere winnaars, van harte gefeliciteerd met jullie overwinningen. In 't speciaal Dizzee natuurlijk, die ook eindelijk van de 0 af is, volkomen verdiend!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...