Jump to content

.img


dion aan de macht

Recommended Posts

Heej :cya:

Ik probeer mods in GTA vice city te "gooien"

Maar het lukt voor geen meter.

Ik kon wel de snelheid van de auto's aanpassen

Maar ik had de vraag of iemand misschien een .img bestand van vice city had MET mods :Y

Alvast bedankt :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een .img bestand is heel groot, ik denk niet dat iemand dat hier op het forum zomaar voor je doet. Je moet toch echt zelf eventjes wat gaan modden, dat is nog altijd het beste. Zo weet je zelf welke mods je hebt geïnstalleerd, en heb je zelf de leukste mods (die jij leuk vind). :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook problemen met de img. tool, vooral omdat ik er geen meter van snap, ik heb de img. tool versie van gta3mods. het is mij alleen gelukt een snow mod te instaleren maar dat was simpel bestandjes vervangen, het is mij ook noot gelukt een landschap te plaatsen :cry:

dat programma dat wel is gelukt, legt heel het oostelijke eiland (+ een stukje in het westelijke eiland) onder sneeuw

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk voor dit soort vragen gewoon in het modding forum. Daar vind je tientallen tutorials voor vanalles en nog wat.

Klik hier als je weinig tot geen ervaring hebt met modden.

Klik hier als je wilt weten hoe je een mod moet installeren met IMG Tool

Klik hier voor een lijst met modding tutorials.

Als je problemen ergens mee hebt, kom dan even langs in het GTA Modding Hulp forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...