Jump to content

Wang cars


fa_leuk_en_lollig

Recommended Posts

Ow... Ik heb ooit een lijstje gemaakt van de WangCar-locaties...

*zoekt in duistere krochten van PC*

WangCar-locaties van de PC versie.

1; Spring over de kisten ten zuiden van het politiestation in Dominatrix

2; Ga naar de rode Redneck Telefoon. Ga naar het oosten met een snelle auto en spring via de schans naar een klein eilandje.

3; Ga naar de Alma Matar Prison, en spring via een schans in de vorm van een houten steiger aan de westkant naar een platform.

4; Rijd het riool in onder onderste grote weg in Stromberg. Zoek de zuidelijke muur van het riool af naar een doorgang.

5; Rijd het dak van The Mall op en zoek naar een soort hoge luchtbrug over de weg heen. Volg de luchtbruggen en je komt uit bij de WangCar

6; Rijd de Redneck Skyway op in The Village (in het noorden, bij de dam) en rijd de brug af tot aan Guntersville. Zoek een muur van een gebouw in Guntersville af voor een doorgang.

7; Rijd de Redneck Skyway op en volg de brug tot aan Zenoton. Op de hoek van de weg staat een schans. Spring hier overheen (niet te hard!) zodat je op een dak terecht komt. Volg dit dak en je komt bij de Wangcar terecht.

8; Ga naar de zuidwestelijke toren van The Armybase. Aan de westkant van deze toren zie je een doorgang in de muur. Ga hier in voor de laatste Wangcar.

Mocht je er nog steeds een niet vinden, zeg dan even welke, dan maak ik een screenshot van de Wangcar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ja en nee. Zodra je instapt verdwijnt de auto en verschijn je voor de WangCar garage. In multiplayer kan je wel met deze wagens rijden. Ze heten 'GT-A1' (verwijst ook naar de eerste gta :) ). Het zijn snelle wagens, maar ze sturen niet fijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je krijgt de voertuigen pas zodra je alle Wangcars gevonden hebt. Je krijgt dan een Tank, een Firetruck met water- & flamethrower, een Armed Landrover, een Special Agent Car met Vehicle Mines, en een stel verschillend bewapende Furore GT's. Deze blijven ook staan. De enige verklaring die ik kan bedenken is dat je er een paar (onbedoeld) beschadigd hebt, waarna ze ontploft zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ik heb het in ieder geval over GTA2 op de PC. Ik heb ooit gehoord dat er wel Wang Cars zijn in de PSversie, maar dan minder. Ik kan dit echter niet terug vinden op het internet.

Ja ik speel nog elke dag GTA2 op de PlayStation. En daar zijn ze ook alleen ze staan wel op andere plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het in ieder geval over GTA2 op de PC. Ik heb ooit gehoord dat er wel Wang Cars zijn in de PSversie, maar dan minder. Ik kan dit echter niet terug vinden op het internet.

Ja ik speel nog elke dag GTA2 op de PlayStation. En daar zijn ze ook alleen ze staan wel op andere plaatsen.

Kun je misschien vertellen waar ze zijn? wat kun je er eigenlijk doen? auto's inleveren voor geld of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...