Jump to content

Autosloop portland bovenin


GTA-The-Best

Recommended Posts

Hoi ik heb gta 100% uitgespeelt. En ik ga naar die autosloop en zet me auto bij die ronde dingen neer.

En hij word opgehezen en komt in die verpletteraar terecht.

En dan komt er iets met geld maar waar komt mijn auto eruit?

Kaartje waar de autosloop is

post-79417-1199437609_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De wagen wordt gecrushd, en komt niet meer uit de container waarin hij vernietigd is. Ik weet dat het niet logisch klinkt, maar het zou best bizar zijn mochten de geplette wagens eruit gehaald worden en op een hoop op de Junkyard gegooid worden.

Edit: Woei. :zz:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand dan ook hoe je kan sorgen dat je in de auto sit en dat dat ding je auto met jezelf erin optild? :puh:

Dat is helaas niet mogelijk. De kraan werkt alleen waneer er zich geen personen in het voertuig bevinden. ;)

Helaas, zoveel humor zit er niet in. :(

Link to comment
Delen op andere websites

De sloper zal je niet optillen, zolang je in de wagen zit, dus zonder een hulpmiddel kom je de pletcontainer niet binnen. Ik ben er met behulp van de Cheatdevice wel in geraakt. Ik zette de snelheid van mijn wagen op een heel hoog getal, en toen kwam ik met behulp van een goed uitgevoerde stunt de container binnen, zie hier het resultaat:

screen1hn4.png

Zoals je ziet, zak je helemaal door de container heen. De reden hiervoor is, dat het niet mogelijk is om erin te komen. Dus hier toon ik je nog eens aan, dat je niet samen met je voertuig gecrusht kan worden. Zoals Flying Dutchman zei, zoveel humor gunt Rockstar ons niet.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

De sloper zal je niet optillen, zolang je in de wagen zit, dus zonder een hulpmiddel kom je de pletcontainer niet binnen. Ik ben er met behulp van de Cheatdevice wel in geraakt. Ik zette de snelheid van mijn wagen op een heel hoog getal, en toen kwam ik met behulp van een goed uitgevoerde stunt de container binnen, zie hier het resultaat:

screen1hn4.png

Zoals je ziet, zak je helemaal door de container heen. De reden hiervoor is, dat het niet mogelijk is om erin te komen. Dus hier toon ik je nog eens aan, dat je niet samen met je voertuig gecrusht kan worden. Zoals Flying Dutchman zei, zoveel humor gunt Rockstar ons niet.

okeej bedankt voor de informatie svenie bedankt voor de screen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...