Jump to content

Salvatore's Salvation Probleem


Jesperkaj

Recommended Posts

Hallo,

Ik blijf vast zitten in de missie "Salvatore's Salvation". Dit komt omdat als ik JD's club verlaat allemaal Sindcco's beginnen te schieten op mij en ik zo al mijn Armor en een beetje Health verliest. Ik probeer dan Salvatore te redden. Schieten ze me bij de sloop dood.

Hoe kan ik de schietende Sindacco's vermijden???

Mvg,

Blizzard

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de Sindacco's je aanvallen, nadat je JD's club verlaten hebt, heeft niets met de missie te maken. Als ik me goed herinner, werd ik totaal niet aangevallen. Het is mogelijk dat een groepje Sindacco's dat zich al gebruikelijk in de Red Light District bevindt, daar stond en meteen op je begon te schieten toen ze je zagen. Ze zijn je vijanden zoals je wel goed weet. Volgens mij komt dit niet vaak voor, en moet je gewoon de missie even opnieuw doen zodat je zonder enige schade aan de achtervolging kan beginnen. Zet je voertuig trouwens dicht bij de ingang van de club, hierdoor kan je ook probleempjes als bovenstaande vermijden.

Het probleemje bij de sloop kan je vermijden door Salvatore onder de weg al te redden. Dit kan je doen door de smalle doorgang waaruit de wagen met hem vertrekt te blokkeren, en de bestuurder er snel uit te trekken. Als de wagen toch de sloop bereikt, dan kan je de tip die op WikiGTA staat gebruiken. Zoek deking achter een hoopje schroot op de junkyard om de Sindacco's uit te schakelen, en voltooi de missie door de wagen met Salvatore naar zijn Mansion te brengen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Het is al gelukt. Bedankt.

PS: eindelijk op Staunton Island.

beste mensen

ik kan de eerste missie van JD niet doen dit staat er i an't got no work for leone!

change out of your leone snuit JD can't be seen speaking to you alles je het weet hor die missie moet mail me dan me email is --- >>> Door Asphalt: Geen e-mail adressen posten svp. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien JD niet gezien wil worden met een Leone, omdat dit zijn positie in de Sindacco Family in gevaar brengt, moet je terug naar je savehouse gaan en daar je outfit veranderen naar 'Casual'. Wanneer je nu terug naar JD gaat kan je de missie Bone Voyeur! starten.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Yep, Zolang je geen Leone kleren aan hebt kan je JD missies doen, hoeft dus niet persé de casual suit te zijn, zolang het maar geen Leone Suit is, is het goed.

Het duurt even voor de wagen uit het steegje is, ik wachtte op straat en schoot op de bestuurder (voorruit van de auto) toen hij het steegje uit kwam, dit zorgde ervoor dat ze uitstapten om terug te schieten.

lock on, en de rest was vrij simpel.

Edit: typo.

>>> Door ASPHALT: Kijk even naar de datum.. ;) In het vervolg graag niet meer reageren op zo'n oude topic's. :) <<<

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Hallo,

Ik blijf vast zitten in de missie "Salvatore's Salvation". Dit komt omdat als ik JD's club verlaat allemaal Sindcco's beginnen te schieten op mij en ik zo al mijn Armor en een beetje Health verliest. Ik probeer dan Salvatore te redden. Schieten ze me bij de sloop dood.

Hoe kan ik de schietende Sindacco's vermijden???

Mvg,

Blizzard

Je volgt gewoon die sindacco auto.

Blijf wel dicht in de buurt.

Als je er bent moet de chauffeur nog in de auto gaan.

Als je sprint kun je hem nog net ff snel neerschieten.

Vermoord snel de andere sindacco's en ga met de auto vluchten.

Veel suc6 ermee!!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Dat de Sindacco's je aanvallen, nadat je JD's club verlaten hebt, heeft niets met de missie te maken. Als ik me goed herinner, werd ik totaal niet aangevallen. Het is mogelijk dat een groepje Sindacco's dat zich al gebruikelijk in de Red Light District bevindt, daar stond en meteen op je begon te schieten toen ze je zagen. Ze zijn je vijanden zoals je wel goed weet. Volgens mij komt dit niet vaak voor, en moet je gewoon de missie even opnieuw doen zodat je zonder enige schade aan de achtervolging kan beginnen. Zet je voertuig trouwens dicht bij de ingang van de club, hierdoor kan je ook probleempjes als bovenstaande vermijden.

Het probleemje bij de sloop kan je vermijden door Salvatore onder de weg al te redden. Dit kan je doen door de smalle doorgang waaruit de wagen met hem vertrekt te blokkeren, en de bestuurder er snel uit te trekken. Als de wagen toch de sloop bereikt, dan kan je de tip die op WikiGTA staat gebruiken. Zoek deking achter een hoopje schroot op de junkyard om de Sindacco's uit te schakelen, en voltooi de missie door de wagen met Salvatore naar zijn Mansion te brengen.

Dat de Sindacco's al in het begin van de game aanvallen heeft te maken met het eerder uitgespeeld te hebben.

Ik had de hele game uitgespeeld en was opnieuw begonnen en had de SD-kaart in PSP gelaten. Toen merkte ik dat de Sindacco's dus gelijk in begin al aanvallen op je uitvoeren.

Bij opnieuw beginnen met verwijderde SD-kaart, werd ik niet aangevallen. Zo ben ik er dus achter gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...