Jump to content

Wat vraagjes


bus

Recommended Posts

Als je de bus niet kunt vinden in GTA 3 begrijp ik dat wel, maar de bus rijd in GTA Liberty City Stories erg veel op Staunton Island en op Shore Side Vale. Als je daar nog niet bent zou ik eerst de missies eens voltooien, want er is geen GTA die meer bussen heeft als GTA Liberty City Stories. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus hij is er wel? want op internet staat dat je hem alleen met cheatdevice krijgt, (ik heb ps2) ik bedoel de schoolbus achtige

mvg jesse

Ps: dark zemy dat is geen 'BUS' maar een coach'

Bewerkt: door bus
Link to comment
Delen op andere websites

Dus hij is er wel? want op internet staat dat je hem alleen met cheatdevice krijgt, (ik heb ps2) ik bedoel de schoolbus achtige

mvg jesse

Ps: dark zemy dat is geen 'BUS' maar een coach'

De schoolachtige Bus bestaat ook in LCS, maar of je hem alleen met de cheatdevice kan krijgen weet ik niet. Hij heeft in ieder geval geen vaste spawnplekken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Bus rijdt inderdaad niet rond, op de PSP zul je hem moeten spawnen met Edison Carters CheatDevice. Voor de PS2 zul je Codebreaker, Gameshark of ArMax moeten hebben. Aangezien jij hem voor de PS2 hebt: (Ik neem aan gewoon de Europese versie..?)

Rhino Cheat -> Spawnt Bus:

1016D4EC 000000A1

Trashmaster Cheat -> Spawnt Bus:

1016D50C 000000A1

De code voor ArMax kan ik zo snel niet vinden..

Link to comment
Delen op andere websites

De Bus rijdt inderdaad niet rond, op de PSP zul je hem moeten spawnen met Edison Carters CheatDevice. Voor de PS2 zul je Codebreaker, Gameshark of ArMax moeten hebben. Aangezien jij hem voor de PS2 hebt: (Ik neem aan gewoon de Europese versie..?)

Rhino Cheat -> Spawnt Bus:

1016D4EC 000000A1

Trashmaster Cheat -> Spawnt Bus:

1016D50C 000000A1

De code voor ArMax kan ik zo snel niet vinden..

kan je ook een code breaker of een cheatdevice zulk iets op de x box zetten met gta sa?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe werkt dat met die codes of de ps2 en kost het veel?

Die "codes" moeten op een gameshark of armax ingevuld worden, en nee het kost rond de 10, 20€

Kijk even op www.bol.nl :Y

Heefd geen nut want me ps2 is stuk :N:N

Het draad van het stopcontact is stuk want als het 'Plugje ' in de achterkant van me ps2 gaat gaat er niks aan kan iemand helpen???????

( ik heb de kleine ps2)

mvg jesse

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...