Jump to content

Bringing the house down


Gelther

Recommended Posts

waneer begint deze missie? ik heb al de missie No Money, Mo' Problems gedaan... maar hij begint maar niet... heb al 2 dagen lang zitten wachten....

Heb je ook al Cash in Kazuki's chips gehaald, de laatste missie van Toshiko Kasen? Volgensmij komt 'Bringing the house down' dan pas vrij, dus ik zou Cash in Kazuki's chips eerst even halen, of andere missies die je nog kan doen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

nee 1x geprobeert, toen schoot ik op de heli maar vluchte hij:p maar ik zal het nog een x proberen

Het is ook een vrij lastige missie, maar als je het eerste stuk doorstaan hebt moet het meestal wel lukken. Eenmaal op het dak kan je ook armor pakken, en als je Toshiko's man vermoord hebt hoef je niet echt meer voor je leven te vrezen. Daarvoor kan je het beste een AK-47 gebruiken, hier vind je de vindplaatsen daarvan. De AK is erg effectief en schiet snel, dus die is erg handig om de weg naar boven 'schoon te maken'. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

ok, maar ze gaan ook schieten als ik die bewakers aanval...

Dan moet je die iedereen gewoon vermoorden, ook als er veel politie achter je aan zit. Als iedereen die op je schiet dood is dan kan je het dak op lopen, naar de lastigste klus.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook proberen om Kazuki naar beneden te leiden via de trap.

Als hij je dan volgt zullen de bewakers wel op je schieten maar ze raken je dan niet en kan je gerust met een M4 of ak-47 Kazuki neerschieten.

EDIT: te snel op verzenden gedrukt.

Bewerkt: door Marioleo69
Link to comment
Delen op andere websites

heb em al gehaald, maar nu liep me psp vast en is me hele game weg:S en ik kon em niet saven dus moet ik overnieuw beginnen :'( :N:N:N
Weet je zeker dat je niet perongelijk "Delete Game" hebt gekozen of zo? Als je PSP afslaat gebeurt kan het je savegame eigenlijk niet wissen. Afijn; je kunt hier nog altijd een savegame downloaden waar je net Cash In Kazuki's Chips hebt gedaan, of hem nog net moet doen. Dat is geheel aan jezelf. Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...