Jump to content

San Andreas Recordboek


Bling

Recommended Posts

Is dit ook met de hoogste Vigilante-Missions?
Zoals je in de beginpost kunt lezen wordt er nog geen record bijgehouden voor het hoogste Vigilante level. Zoals je in de post daar gelijk onder kunt lezen kun je wel aan bijv. Bling of -Matthijs- vragen of ze jouw nieuwe record toe willen voegen aan het SA Recordboek.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Kraay

    9

  • Bling

    7

  • Basssss

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is dit ook met de hoogste Vigilante-Missions?

Als jij een screen geeft van jouw hoogst behaalde Vigilante missie, dan wil ik die best toevoegen.

Als de bedenker van het record al geen screen van zijn eigen behaalde tijd/level heeft, dan heb ik ook geen garantie dat een ander lid wel een screen van dat record gaat posten. Ik wil namelijk niet het risico lopen dat de nieuwe records allemaal leeg blijven staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

2 records die al had staan .. maar was te lui om ze te updaten:

Plot a Course 27:26

post-58866-1219434053_thumb.jpg

Fresh Slalom 71:75

post-58866-1219434109_thumb.jpg

Als jij een screen geeft van jouw hoogst behaalde Vigilante missie, dan wil ik die best toevoegen.

Als de bedenker van het record al geen screen van zijn eigen behaalde tijd/level heeft, dan heb ik ook geen garantie dat een ander lid wel een screen van dat record gaat posten. Ik wil namelijk niet het risico lopen dat de nieuwe records allemaal leeg blijven staan.

Ik ben dan wel niet de 'bedenker', maar heb wel een screen. Ik had verder kunnen komen als ik niet per ongeluk (en dus heel stom) op de verkeerde knop had gedrukt, gelukkig maakte ik om de 100 levels een screen (als een soort back-up). Merk op dat de afgebeelde level het 'huidige' level is en dus niet behaald is. Er staat 802 maar level 801 is voltooid. Daarnaast is de tijd 2x 'klokje rond' gegaan, hondertallen worden niet weergegeven, resterende tijd is dus ruim 250 minuten. :7

Hoogste Vigilante level: 801

post-58866-1219434346_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

heel los santos (alle wegen) san fierro (alle wegen) las venturas (helft van alle wegen) doorgelopen heb ps2 dus geen screenies :N maar er komt zoo spedig mogelijk een foto aan waarop je kam ziet hoeveel ik heb gelopen

PS: kaart met de route komt eraan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Omdat de San Andreas Challenge Contest die georganiseerd werd door mij en VWO-er inmiddels is afgerond, post ik de screens die in aanmerking zijn gekomen voor een plaats in dit recordboek.

NRG-500 Challenge:

_KoE_Mzungu: nrg500101jp2.jpg

-Matthijs-: gtasa2008090718512893ua8.png

Hanneswasco: nrg500134zy4.jpg

Jow Tommy Verceti: nrg500challenge134xs3.jpg

8-Track:

_KoE_Mzungu: 8track437fb3.jpg

-Matthijs-: gtasa2008091421240268rv7.png

Hanneswasco: 8track443aj1.jpg

Burglary:

Hanneswasco: burglary79380ur7.jpg

World War Ace:

Hanneswasco: worldwaraces147lt6.jpg

Scotch Bonnet Yellow Route:

Hanneswasco: chiliad1st140eu1.jpg

_KoE_Mzungu: ccscotchbonnet138iw7.jpg

Ymosky: Scotch%20Bonnet%20Yellow.jpg

Birdseye Winder:

Hanneswasco: birdseyewinder301yi7.jpg

_KoE_Mzungu: ccbirdseyewinder258gh1.jpg

Ymosky: Birdseye%20Winder%20Yellow.jpg

Cobra Run:

Hanneswasco: cobrarunfg6.jpg

_KoE_Mzungu: cccobrarun121kd8.jpg

Ymosky: Cobra%20Run.jpg

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de San Andreas Challenge Contest die georganiseerd werd door mij en VWO-er inmiddels is afgerond, post ik de screens die in aanmerking zijn gekomen voor een plaats in dit recordboek.

Scotch Bonnet Yellow Route:

*3 screens*

Birdseye Winder:

*3 screens*

Cobra Run:

*3 screens*

Bestaande records zijn aangepast en hierbij zijn ook de drie 'Chiliad races' toegevoegd aan het recordboek. Fijn dat een contest hiertoe kan bijdragen, deze records zijn dan ook gelijk 'goed gevuld' met elk drie tijden. Bedankt voor het posten. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

In Los Santos heb je ook op het strand zo'n triad lon.

Die kun je dacht ik alleen s'morgens vroeg mee starten.

Hier was ik ook altijd wel goed in.

Doet deze ook mee?

Dan kan ik daar misschien ook nog een nieuw record voor posten.

Overgens iedereen heeft het hier over dat je een screenshot moet leveren als bewijs.

Maar dit is nog lang geen bewijs.

Omdat een screenshot kun je overal wel vandaan halen met een goed record er op staand.

En deze kan je hier dan zo posten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het een valse screen is, kom je hem vast wel tegen op google een keer. Daarbij: als iemand meerdere records post en er zitten veel onregelmatigheden in de kleding enzo, valt het ook wel op. En bij twijfel kan men zonodig de savegame vragen, of nog een screen van de stats vragen.

En alles waarmee je records kan vestigen in SA (alle zij- en submissies) doen mee in dit topic, dus de triatlon ook.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

In Los Santos heb je ook op het strand zo'n triad lon. Die kun je dacht ik alleen s'morgens vroeg mee starten. Hier was ik ook altijd wel goed in. Doet deze ook mee? Dan kan ik daar misschien ook nog een nieuw record voor posten.
Ik wens je veel succes, maar een screen nemen inclusief eindtijd is nagenoeg onmogelijk. Dit zou alleen mogelijk zijn met een filmpje. Nieuwe records worden alleen toegevoegd als er ook een record wordt ingeleverd. ^_^
Overgens iedereen heeft het hier over dat je een screenshot moet leveren als bewijs. Maar dit is nog lang geen bewijs. Omdat een screenshot kun je overal wel vandaan halen met een goed record er op staand. En deze kan je hier dan zo posten. ;)
Lees nog maar goed de tweede post van dit topic door (de post van Dutchy). :7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...