Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

heb demo gespeeld, en ik vond het een best wel leuk en mooi spel, 8.5/10

ik ga nu een reeks posten, die ik zelf helemaal geweldig vindt

deel 1: super smash bros voor N64

deel 2: super smash bros melee voor Gamecube

deel 3 Super smash bros brawl voor WII

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

hoe kan je super smash bros nou een slecht spel vinden, gewoon een van de beste spel ooit gemaakt en geef in ieder geval een rede voor deze vreemde 6!?

Scarface, erg slecht spel, makkelijk en niks aan, slechte rip-off, dus 2/10

Fracture

Link to comment
Delen op andere websites

(The max) Rustig blijven! Je moet niet opwinden voor die punten. Wees eens blij dat geen onvoldoende punten hebben. Ik vind die soort stijl met super mario niet leuk want ik vind dat te kinderachtig enzo. Voilà dat is redenen. Je moet niet spel die ik heb opgestuurd heel slechte punten geven omdat ik heb te weinig punten geven aan uw lievelingsspel. Dat is wel kinderachtig,hoor. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

(The max) Rustig blijven! Je moet niet opwinden voor die punten. Wees eens blij dat geen onvoldoende punten hebben. Ik vind die soort stijl met super mario niet leuk want ik vind dat te kinderachtig enzo. Voilà dat is redenen. Je moet niet spel die ik heb opgestuurd heel slechte punten geven omdat ik heb te weinig punten geven aan uw lievelingsspel. Dat is wel kinderachtig,hoor. :ch:

Je had beter meteen een rede kunnen geven, dan was dit waarschijnlijk ook niet gebeurd.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik weet niet dat moet redenen geven. Ik kun toch niet 10/10 geven.

dat lijkt me redelijk logisch als iedereen dat doet, ik heb je spel geen slechte punten gegeven door jou reactie, maar gewoon omdat ik het een k*t spel vind.

en haal die filmpjes van youtube dan kan je ze meteen zien.

@ palaya Sam, ziet er een beetje uit als freddy de vis, de meeste mensen die rond de 15 zijn moeten dit spel wel kennen, maar dan iets spannender, voor kleine kinderen een geschikt spel= 7/10

killzone 2

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe regel!

Even een nieuwe regel, voordat het kan uitlopen tot een spamfestijn:

  • Niet meer dan drie posts per dag in dit topic.
  • Probeer je cijfer te beargumenteren met een mening, dat is ook leuker voor degene die de betreffende game post.

Hou je dus aan deze regels. Zie ook de eerste post van dit topic. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik het er niet slecht uit vind zien, het is een beetje cartoony, daar houd ik wel van. ^_^

Of het echt een goede game is, betwijfel ik echter.

Een 7/10 voor deze game. ^_^

Sims 2 Nog steeds een van de bestverkopende games aller tijden

Link to comment
Delen op andere websites

Als eerste, "erg leuk spel, maar nooit echt van gehouden" kun je ook geen goed argument noemen, ik betwijfel of je weet wat een argument inhoud. :7

Alan Wake, ik heb er veel over gelezen, maar als ik me niet vergis is de game nog steeds niet uit.

Maar het ziet er goed uit, en games van dit genre spreken me altijd erg aan, vooral de lichteffecten zijn

goed verzorgd als ik dat zo bekijk.

Al met al een welverdiende 8/10. ^_^

Manhunt Een andere game van Rockstar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...