Jump to content

Wat voor game speel je nu?


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 990
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    47

  • NickOwnage

    29

  • GuitarGuy666

    23

  • End Of The Riot

    20

Ik speel momenteel

GTA V (PS4)

Ik speel momenteel GTA V Online op de PS4 de storyline van GTA V heb ik net voor een aantal weken geleden op de PS3 uit gespeeld 100 % dus die kan wel even wachten de storyline van GTA V op de PS4

Dust An Elysian Tail (PS4)

Zeer leuke, goeie en interessante game wel 2D maar zeer goed en fijn om tespelen het is heel veel luisteren en lezen

Dat luisteren en lezen moet zeker gebeuren bij het spel dust anders kan je het spel eigenlijk niet fijn en goed spelen

Red Dead Redemtion (PS3)

Kan ik weinig over zeggen gewoon leuke game beetje GTA style alleen dan in het jaar 1800 afspelend

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nu, op dit moment, speel ik geen game; ik surf wat op internet en ben een post aan het tikken op GTAForum :puh:

Maar alle gekheid op een stokje, de game waar ik momenteel mee bezig ben is San Andreas (geremasterde versie) op de 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Weekje vakantie dus nog eens in mijn "nog niet gespeeld" lijst op Steam gaan zoeken. Momenteel zit ik zo'n 9 uur in Far Cry 3 en als ik de map mag geloven heb ik nog maar een derde ontdekt. Hier ben ik waarschijnlijk nog wel even zoet mee. Zeker omdat ik elk spel 100% uit speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...