Evan Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) dames, en heren, jongens, en meisje, en de rest. Ten eerste!!: ik ben een hele periode niet actief geweest op het forum. om verschillende redenen, maar uitendelijk kwam het uit op: geen tijd. ik ga er vanuit dat niemand mij gemist heeft. maargoed ondanks dat ik niet op het forum ben geweest, heb ik niet gezegd dat ik niet bezig ben geweest met Modden jaja ik heb steeds als ik maar eventjes tijd heb een expirment gedaan. de bedoeling was 1 of andere weg naar de lucht. toen ik daarmee bezig was kwam ik op het idee om er een berg van te maken. nou het lukte aardig, en toen ik al een endje op weg was zag ik dat het niet zo meer mooi was. om de reden dat het stukje berg super rotsig was. maar ik vond het zo zonde om weg te gooien. dus ik gaf maar niet op, en nu went het rotsige gebeuren wel. en elke keer als ik maar eventjes tijd had, ging ik even aan de berg. op gegeven moment was de berg af, klaar, helemaal klaar. ik bekekem hem en ik vond het leuk om er op te rijden met de sanchez. de berg was super rotsig, en ik dacht: is dit alles? ja dit is alles.. nee ik had de grens nog niet bereikt. berg 1 is dus af. Maaaaaaaaaaaar!! er is meer.. ik heb een 2e berg bij gemaakt. op de top van deze berg is een motercross baan, voor sanchez. er staan daar 2 sanchez geparkeert en waarscijnlijk komt er ook nog wel eeb bf injection ofzo. dat moet ik allemaal nog zien, er staat trouwens voor het begin ook nog een sanchez. maargoed het probleem is dat ik nog druk bezig ben met afmaken van berg 2. het mooie is dat berg 1 en 2 ik verbinding staan met elkaar d.m.v en brug. dus over een tijdje gooi ik de release in de lucht. maar voor de release heb ik nog een zeer belangerijke mededeling, maar dat komt dan wel. ik heb screens(alleen van berg 1) zo dat was het;) groetjes Evan P>S> als het verhaal een beetje raar was, mijn style;) Bewerkt: 16 januari 2008 door Evan Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ik vind het prachtig gemaakt. Reageren
Evan Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 bedankt! die reactie was wel snel! Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ach ja als het me uitkomt ben ik behoorlijk snel Reageren
Evan Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 mooi zo maar je zal nog wel even moeten wachten tot ie gereleased is Reageren
DB10 Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 De berg ziet er best bagger uit, maar die motorcross baan lijkt me best leuk Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 zo bagger vint ik het anders niet... het lijkt wel wat op de berg in sa heb je dit met moo mapper gedaan ? k heb op het moment geen gta vc maar als deze uit komt kan ik hem denk ik nog wel ff instaleeren xD Reageren
Evan Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 bedankt kees! met map editor heb ik het gedaan, geloof me het is super veel werk! elke rots goed draaien en slepen later Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Je gesteente is nogal chaotisch en onnatuurlijk, zoveel uitstekende punten van steen. >>> Door DaBeast: Voorzichtig zijn met die sanchez is dus de boodschap .<<< Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) Je hebt gelijk Wazuup, het is niet echt natuurlijk. Waarschijnlijk gewoon een noise modifier in 3ds. @ hieronder, Niet iedereen hier is modder. Ik ben geen modder . Ik mod (meestal) niet, ik ben modeller xD. Bewerkt: 19 januari 2008 door stefaneke Reageren
Timske Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Je hebt gelijk Wazuup, het is niet echt natuurlijk. Waarschijnlijk gewoon een noise modifier in 3ds. Elke modder, ieder zijn eigen kwaliteiten Bewerkt: 18 januari 2008 door Timske Reageren
stoned Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik vind het er goed uitzien, ik download hem als die uit is Reageren
js007 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 mooi maar het lijk zo op een steenstortplaats het kan zeker hoger zijn als je het vlak maakt in de hoogte dan Reageren
nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Een beetje puntig, maar dat is wel vet dat je rijd voor je leven, het ziet er mooi uit, alleen jammer van die puntjes dus 7.5/10, evengoed een mooi cijfer toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.