Jump to content

'echte' GTA4 gameplay video


js007

Recommended Posts

ik was eens aan het kijken op google video en ik kwam een filmpje tegen GTAIV GAMEPLAY zou dit echt zijn ik twijfel . antwoord :tu: ( ik twijfel er aan ) :puh:

post hier jullie ' echte ' gta4 gamplay om te zien welke leugens er nu al op het net staan :klap:

Bewerkt: door js007
titel verduidelijkt en youtube filmpje ingevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • js007

    12

  • IV trailer

    4

  • philip14

    3

  • GTAIVfreak

    3

ik was eens aan het kijken op google video en ik kwam een filmpje tegen GTAIV GAMEPLAY zou dit echt zijn ik twijfel . antwoord :tu:

welk filmpje? :puh:

mijn vierde gta zintuig zegt me dat het filmpje nep is zonder te kijken :puh: of is het soms een van de drie trailers?

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je moeten teleurstellen, aangezien de meeste filmpjes op Youtube allemaal fake zijn. De enigste die de ware gameplay weergeven zijn de 3 uitgekomen trailers, die allemaal hier te zien zijn. Mochten er andere filmpjes zijn, zullen ze nep zijn of met een ander spel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

welk filmpje geef me een link ? :cya:

ik kan niet zo goed werken met links

:cry:

je moet gewoon de link bovenaan in de adresbalk selecteren en dan ctrl+c als je op de pagina van het filmpje bent. Dan ga je terug naar deze pagina en maak je een post en doe je ctrl+v en de link staat er :)

Link to comment
Delen op andere websites

makkelijkste manier:

als je bij het filmpje bent klik je in je adres balk zodat het blauw word zoniet druk ctrl+A tegelijk zodat het alsnog blauw word (geselecteerd is) dan druk je op ctrl+C zodat hij in het kopieër geheugen staat. en dan als je in je bericht bent klik je een plaatsje aan waar je de link wilt hebben en druk je ctrl+V zodat hij gekopieerd word.

@ philip14: het moet ooit je eerste keer zijn toch?

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

makkelijkste manier:

als je bij het filmpje bent klik je in je adres balk zodat het blauw word zoniet druk ctrl+A tegelijk zodat het alsnog blauw word (geselecteerd is) dan druk je op ctrl+C zodat hij in het kopieër geheugen staat. en dan als je in je bericht bent klik je een plaatsje aan waar je de link wilt hebben en druk je ctrl+V zodat hij gekopieerd word.

@ philip14: het moet ooit je eerste keer zijn toch?

Ja, maar ik had verwacht dat ie dat wel kon.. aangezien veel mensen op dit forum computer-technisch zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht al dat het nep was er is geen HUD 8)

nauw nauw wat een heiza zeg om niks achteraf gezien. maar post dan tenminste nog een linkje alsjeblieft zoals in twee posts staat beschreven. dan kunnen we tenminste nog zien waar het om ging allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het somsdit filmpje at je bedoelde? http://video.google.nl/videoplay?docid=705...h&plindex=2

Je zit iemand ronrijden met iets wat trekt op een Comet en r is een HUD rechtsbovenaan.

Toch denk ik dat het een vals filmpje, omdat Rockstar zei dat men de HUD kleiner zou maken in GTAIV. Ten tweede de plaats waar hij rondrijd lijkt niet echt op New Yrk excuseer Liberty City.

Wat denken jullie.

PS: op dezelfde site van google videos heb ik zelf e wii trailer bekeken van GTA IV van gtagames.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Is het somsdit filmpje at je bedoelde? http://video.google.nl/videoplay?docid=705...h&plindex=2

Je zit iemand ronrijden met iets wat trekt op een Comet en r is een HUD rechtsbovenaan.

Toch denk ik dat het een vals filmpje, omdat Rockstar zei dat men de HUD kleiner zou maken in GTAIV. Ten tweede de plaats waar hij rondrijd lijkt niet echt op New Yrk excuseer Liberty City.

Wat denken jullie.

PS: op dezelfde site van google videos heb ik zelf e wii trailer bekeken van GTA IV van gtagames.nl

Ik wist niet dat LC tegenwoordig midden in het bos ligt, dat filmpje is NEP

Link to comment
Delen op andere websites

Is het somsdit filmpje at je bedoelde? http://video.google.nl/videoplay?docid=705...h&plindex=2

Je zit iemand ronrijden met iets wat trekt op een Comet en r is een HUD rechtsbovenaan.

Toch denk ik dat het een vals filmpje, omdat Rockstar zei dat men de HUD kleiner zou maken in GTAIV. Ten tweede de plaats waar hij rondrijd lijkt niet echt op New Yrk excuseer Liberty City.

Wat denken jullie.

PS: op dezelfde site van google videos heb ik zelf e wii trailer bekeken van GTA IV van gtagames.nl

lol, das nfs hot persuit xD met een gta dingkie

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...