Jump to content

waarom geen helicopter


js007

Recommended Posts

Ja dat is ook op de PSP zo. :Y

Nee, dat is niet op de PSP zo.. Degene in de missie False Idols kun je alleen stelen in de PlayStation 2-versie. In de PSP versie zal hij dicht zitten. Degene in Calm Before The Storm kun je in de PSP versie wel stelen, alleen, helaas, niet opslaan.. Maar op de PSP is het natuurlijk ook heel gemakkelijk door CheatDevice te gebruiken. Ook vind je hier enkele Savegames waarbij er enkele met helikopters zitten.

@ GTA-fan2: Er zijn 4 helikopters, waarvan je voor 3 CheatDevice nodig hebt. In 7 missies komen helikopters voor waarvan je er 2 kunt stelen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is ook op de PSP zo. :Y

Nee, dat is niet op de PSP zo.. Degene in de missie False Idols kun je alleen stelen in de PlayStation 2-versie. In de PSP versie zal hij dicht zitten. Degene in Calm Before The Storm kun je in de PSP versie wel stelen, alleen, helaas, niet opslaan.. Maar op de PSP is het natuurlijk ook heel gemakkelijk door CheatDevice te gebruiken. Ook vind je hier enkele Savegames waarbij er enkele met helikopters zitten.

maar cheatdevice werkt nie bij mij, ik dawnloud het en het werkt niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is ook op de PSP zo. :Y

Nee, dat is niet op de PSP zo.. Degene in de missie False Idols kun je alleen stelen in de PlayStation 2-versie. In de PSP versie zal hij dicht zitten. Degene in Calm Before The Storm kun je in de PSP versie wel stelen, alleen, helaas, niet opslaan.. Maar op de PSP is het natuurlijk ook heel gemakkelijk door CheatDevice te gebruiken. Ook vind je hier enkele Savegames waarbij er enkele met helikopters zitten.

maar cheatdevice werkt nie bij mij, ik dawnloud het en het werkt niet

bij mij lukt het ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

die zogezegede cheats op de psp werkt niet ook niet op de ps2

Cheats voor een helikopter bestaan niet, ook niet op de PSP. CheatDevice is niets anders dan een cheat programma. Op de PS2 heb je voor een soort CheatDevice ArMax, Codebreaker of Gameshark nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

De CheatDevice is gewoon een Savegame, die kun je op je PSP zetten met behulp van een USB Kabel. Als je GTA Vice City Stories hebt, dan had je een update moeten doen om GTA Vice City Stories te spelen. Dan is het helaas niet meer mogelijk om de CheatDevice te instaleren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De CheatDevice is gewoon een Savegame, die kun je op je PSP zetten met behulp van een USB Kabel. Als je GTA Vice City Stories hebt, dan had je een update moeten doen om GTA Vice City Stories te spelen. Dan is het helaas niet meer mogelijk om de CheatDevice te instaleren. :)

ik heb geen update moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

maar cheatdevice werkt nie bij mij, ik dawnloud het en het werkt niet
Versies

CheatDevice heeft echter wel een nadeel. Je hebt namelijk meerdere versies van GTA Liberty City Stories, en CheatDevice werkt niet op elke. Allereerst is er verschil qua regio, je hebt de UK/EU versie en de US versie. Als je hem gewoon in Europa hebt gekocht zal je waarschijnlijk ook gewoon de EU versie hebben. Je kunt het altijd nog even controleren door achterop het doosje te kijken. Daar staat bij de EU versie helemaal onderaan dit: "Licensed for sale only in Europa, the Middle East, Africa and Ocenania. This disc is software exclusively.. etc". Dit is echter een verschil van niets, aangezien je voor beide versies een apparte CheatDevice hebt. Er is echter nog een verschil. Je hebt een gepatchte-versie en een niet gepatchte. Je kunt nakijken welke versie je hebt door je PSP op te staten en in het menu van de PSP zelf te kijken onder "Game". Je ziet hier de bekende UMD icoontje waarmee je het spel kunt opstarten, daaronder vind je nog een icoontje maar nu voor een firmware update. Indien hier 2.00 staat zit je goed, je hebt de niet gepatchte versie. Staat er een hoger getal zit je echter totaal niet goed, want je hebt de gepatchte versie. Op de gepatchte EU versie zal CheatDevice helaas niet draaien. CheatDevice draait wél op de gepatchte US versie. De gepatchte EU versie is dus de enigste versie die niet ondersteunt wordt.

Als dat nog niet genoeg is komt er nóg een ding bij kijken. De Savegame versie van CheatDevice draait alleen op firmware 2.60 of lager. Zit je hoger zal je moeten downgraden. Indien je gebruik maakt van DevHook, SE, OE of een M33 custom firmware (Geen officiële Sony firmwares) kun je gebruik maken van de .PRX versie van CheatDevice.

Edit: Je kunt overigens ook nog altijd die savegames gebruiken van Maarte41 uit ,'n vorige post..

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...