Jump to content

Donald Love


Capodaano

Recommended Posts

Op wikiGTA staat dat DL een kannibalist en necrofiel is, waar hebben ze dat dan uit opgemaakt?

Dat is niet zomaar uit te lucht gegrepen. In de missie Steering The Vote of Friggin' The Riggin' (ben ik zo even snel niet zeker van..) zit hij van een menselijk torso te eten. In een van de voorgaande missies heb je een lijk moeten stelen, het is dus niet uitgesloten dat hij nu aan dat lijk zit te knabbelen. Maar, hij zit tenminste van een menselijke torso te eten.

Verder moet je in de missie Morgue Party Resurrection Ned Burners lijk en Avery Carrinton's lijk stelen. Hij vertrekt aan het einde met de twee lijken uit Liberty City. Het is nogal raar dat hij überhaupt al twee lijken met zich mee gaat nemen, maar hij slaat ook nog wat vreemde taal uit. DL gaat namelijk mee als je het eerste lijk steelt, hij slaat bij beide wat vreemd te noemen taal uit:

Ah, Ned Burner, ace reporter

Ah, Ned. I'm going to give you exclusive rights to cover my wonderful party

I wouldn't invite just anyone to my little bash you know

Invitations are to die for.

Avery.

Oh, Avery! How you've aged since we last met.

...you used to feed me such pearls of wisdom.

...and soon I shall dine again

...My God! He's wearing a wig!

Link to comment
Delen op andere websites

Op Wikigta staat bij het missie The Morgue Party Candidate dat Donald Love kanibalistische trekjes heeft, maar ik weet niet of dat van het eten van een torso waar is.

Van Johannes47

Bewerkt: door Johannes47
Link to comment
Delen op andere websites

maar ik weet niet of dat van het eten van een torso waar is.
Ik ga je echt niet voor liegen hoor. :D Als je me niet gelooft kun je het altijd nog even zelf nakijken, of, als je zo graag bewijs wil, wil ik het ook nog wel voor je maken.

Maak maar een screenshot dan.

Maar ik dacht dat GTA niet nog gruwelijker kon worden.

Van een lichaam zitten eten... :kots: :kots: :kots:

Bleh... Van Johannes47

Link to comment
Delen op andere websites

screen6jq7.png

:)

Dit meen je niet!

Wat goor dat Donald Love gewoon aan een mensen lichaam zit te eten.

Donald Love is echt een apart ventje, in GTA III ook al.

Dan verdwijnt hij zomaar ineens!

Van Johannes47

Inderdaad, hij verdwijnt spoorloos in GTA III maar het kon zijn dat je een missie voor Darkel moest doen met een dodo in het gebouw van Donald Love vliegen, Darkel is verwijderd en daarom hebben ze die missie eruit gehaald, omdat mensen dachten aan 11 september 2001 :)

Wie Darkel was en waarom hij verwijderd is zullen we nooit met zekerheid kunnen zeggen. Er zijn echter wel een paar geruchten. Dat Darkel nog wel in de credits, img-bestanden en op de site te vinden is, doet vermoeden dat het personage op het allerlaatste moment is geschrapt. Hij zou een terrorist zijn van wie je missies kreeg waarbij het de bedoeling was zoveel mogelijk chaos te veroorzaken (Denk aan Rampage-achtige missies, of misschien wel de rampages zelf). Het is niet zo vreemd dat veel mensen de link tussen het verwijderen van een terrorist uit GTA III en de aanslagen van 11 september hebben gelegd. Je kunt je echter afvragen of er tijd genoeg is om in de maand die tussen de aanslagen en het uitgeven van GTA III een personage geheel te verwijderen.
Link to comment
Delen op andere websites

Met het Cheatdevice. Dit is een trainer voor de PSP en PS2 voor o.a. LCS. De PSP versie heeft tal van meer functies, waaronder een screenshot maken. Je moet echter wel firmare 2.71 of lager hebben, want hogere versies zijn hiertegen gepatched.
CheatDevice (Draait overigens maar tot 2.6, daarna zal je moeten downgraden) heeft een screenshot functie, alleen werkt deze niet zo goed in cutscenes. Je maakt namelijk een screenshot door tweemaal op de Cross.gif-toets te drukken, en je skipt cutscenes ook door middel van van de Cross.gif-toets. Zo krijg je soms wat rare effecten en mislukt de foto. Daarom is SVCapture handiger, daarmee maak je een fotootje door middel van het muzieknootje. Zo kun je overal gemakkelijk foto's van maken, en bovendien werkt het niet alleen voor LCS maar voor elk spel en zelfs het menu van de PSP zelf. :) Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Met het Cheatdevice. Dit is een trainer voor de PSP en PS2 voor o.a. LCS. De PSP versie heeft tal van meer functies, waaronder een screenshot maken. Je moet echter wel firmare 2.71 of lager hebben, want hogere versies zijn hiertegen gepatched.
CheatDevice (Draait overigens maar tot 2.6, daarna zal je moeten downgraden) heeft een screenshot functie, alleen werkt deze niet zo goed in cutscenes. Je maakt namelijk een screenshot door tweemaal op de Cross.gif-toets te drukken, en je skipt cutscenes ook door middel van van de Cross.gif-toets. Zo krijg je soms wat rare effecten en mislukt de foto. Daarom is SVCapture handiger, daarmee maak je een fotootje door middel van het muzieknootje. Zo kun je overal gemakkelijk foto's van maken, en bovendien werkt het niet alleen voor LCS maar voor elk spel en zelfs het menu van de PSP zelf. :)

Oke, bedankt iedereen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...