Jump to content

GTA PSP Maart ?


Sasuke

Recommended Posts

Volgens de Amerikaanse winkelketen Gamestop zal de Grand Theft Auto voor de PlayStation Portable 1 maart 2005 in Noord-Amerika verschijnen. Onlangs werd deze Grand Theft Auto door ontwikkelaar Rockstar bevestigd.

Dit zou best mogelijk kunnen zijn aangezien ontwikkelaar Rockstar wel vaker onverwacht snel een spel in de winkels legt. Uitgever Take Two Interactive en ontwikkelaar Rockstar doelen ook op het voorjaar van 2005.

Bron : Insidegamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Is er geen Nederlandse site over, ik heb namelijk een hekel om bergen info in het Engels te lezen. En dat het een fansite is lijkt me duidelijk, hoe kan je nu screens en vragen stellen over een spel dat nog niet eens uitgekomen is of waar nog niet eens trailers/screens van zijn. Ik vind het wel leuk dat R* lang wacht met informatie vrijgeven, dat houdt de spanning er lekker lang in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Het is uitgesteld tot na de lancering van de psp in europa, das in begin april dus dat duurt nog even voordat je kan gtaen op de psp.

Maar ik ga het zeker doen!!

Begin April?

Sony stelt Europese lancering draagbare PlayStation uit

PARIJS - Sony stelt de lancering van de nieuwe draagbare spelcomputer PlayStation Portable (PSP) in Europa met enkele maanden uit omdat het bedrijf vreest dat niet aan de grote vraag kan worden voldaan. Dat zei het hoofd van de Sony-spelletjesdivisie (SCE) in Frankrijk, Georges Fornay, maandag.

Volgens Fornay wil Sony niet het risico lopen dat klanten teleurgesteld worden omdat de computer is uitverkocht.

De Europese lancering van de nieuwe spelcomputer stond voor eind maart op de agenda. In de Verenigde Staten wordt de PSP op 24 maart op de markt gebracht. In Japan ligt het nieuwste speeltje van Sony sinds december vorig jaar in de schappen.

Bron: Nu.nl

Zal wel tegen het begin van de zomer worden dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dan allemaal naar China dan maar he ;) Eerst ff geld wisselen en dan PSP kopen en wat andere dingen die hier pas over een jaar komen en weer terug vliegen naar Nederland en dat was dan en mooie herfst vakantie. B)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...