Jump to content

respect lvl


tommy007

Recommended Posts

Het cheaten zorgt er inderdaad voor dat je 'Respect Level' daalt. Dat is weer omhoog te krijgen door veel voertuigen, helikopters etc. neerschiet in GTA LCS. Nu weet ik niet 100% zeker of je ook helikopters achter je aan krijgt met een wanted level, het is in ieder geval de bedoeling zoveel mogelijk kapot te schieten om hem omhoog te krijgen... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het cheaten zorgt er inderdaad voor dat je 'Respect Level' daalt. Dat is weer omhoog te krijgen door veel voertuigen, helikopters etc. neerschiet in GTA LCS. Nu weet ik niet 100% zeker of je ook helikopters achter je aan krijgt met een wanted level, het is in ieder geval de bedoeling zoveel mogelijk kapot te schieten om hem omhoog te krijgen... :Y

er zijn degelijk wel helikopters in lcs

3 sterren = politie heliekopter

Link to comment
Delen op andere websites

Het cheaten zorgt er inderdaad voor dat je 'Respect Level' daalt. Dat is weer omhoog te krijgen door veel voertuigen, helikopters etc. neerschiet in GTA LCS. Nu weet ik niet 100% zeker of je ook helikopters achter je aan krijgt met een wanted level, het is in ieder geval de bedoeling zoveel mogelijk kapot te schieten om hem omhoog te krijgen... :Y

er zijn degelijk wel helikopters in lcs

3 sterren = politie heliekopter

Nu, de politiehelikopter zit wel in LCS, maar ikzelf denk dat ik hem nog nooit achter me aan gehad heb, want ik had over de 5 sterren :)

LCS_Police-Maverick.jpg

Opmerking

Alleen te spawnen met behulp van CheatDevice.

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Nu, de politiehelikopter zit wel in LCS, maar ikzelf denk dat ik hem nog nooit achter me aan gehad heb, want ik had over de 5 sterren :)
De Police Maverick komt gewoon achter je aan als je een 3 of meer sterren wanted level hebt. Waarom de opmerking "Alleen te spawnen met behulp van CheatDevice" er staat is dat er een soort van twee politiehelikopters zijn. Degene die je op het plaatje van WikiGTA ziet, en degene die achter je aan komt. Let maar eens op als je de politiehelikopter neerknalt met bijvoorbeeld de Rocket Launcher. Er zal geen wrak komen, hij knalt gewoon in de lucht uit elkaar en alleen de wieken komen op de grond. Welke vrijwel meteen weer verdwijen. Dit is zo ook in III, Vice City (en misschien San Andreas..?) De politiehelikopter die je op WikiGTA ziet staan heeft echter wel een wrak. Het zijn dus niet dezelfde helikopters. Vandaar dat er staat dat je de Police Maverick alleen met behulp van CheatDevice kunt krijgen. Verder komt deze nooit in het spel voor. Mensen met CheatDevice zullen de "199 tiny invisible heli" al weleens ooit gespawnt hebben. Dit is de Police Maverick die je achtervolgd en op je schiet. Als je deze naar de Pay 'n' Spray weet te krijgen (Wat nogal moeilijk is, het kreng is namelijk onzichtbaar, dus je moet er ook nog eens in zien te komen) zie je dat het de Police Maverick is. Dit is dus de helikopter die je achtervolgd bij een drie sterren wanted level.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, het zit nogal ingewikkeld in elkaar.. :puh:

er zijn degelijk wel helikopters in lcs

3 sterren = politie heliekopter

Dat is er nog maar eentje. Er zitten 5 er in de game plus een vliegtuigje: Maverick, VCN Maverick, Police Maverick, Hunter en de "tiny invisible heli" (Politiehelikopter). De Maverick en de "tiny invisible heli" zijn te zien, en in de Maverick kun je met wat trucjes zelfs vliegen. Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Wat kapot te schieten en hoeveel punten ervoor te krijgen:

Mensen: 1 punt

Auto's: 5 punten

Boten: 10 punten

Heli's: 30 punten

Met geld kun je ook punten verdienen: $2500=1 punt

Correct me if I'm wrong want ik doe dit uit mijn hoofd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mijntes is the don of nog wat ik heb -86705 punten nouja ik wil de hoogste halen maar heb maar 10 X codes gebruikt van armor en health en boten auto en nog een paar haast onmogelijk om weer normaal te krijgen (voor mij Denk na [/font]

Offtopic wie heeft er een goede handtekringen voor mij en als ik plaatje doe is ie van klein de helft maar :puh: :s help

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Nu, de politiehelikopter zit wel in LCS, maar ikzelf denk dat ik hem nog nooit achter me aan gehad heb, want ik had over de 5 sterren :)
De Police Maverick komt gewoon achter je aan als je een 3 of meer sterren wanted level hebt. Waarom de opmerking "Alleen te spawnen met behulp van CheatDevice" er staat is dat er een soort van twee politiehelikopters zijn. Degene die je op het plaatje van WikiGTA ziet, en degene die achter je aan komt. Let maar eens op als je de politiehelikopter neerknalt met bijvoorbeeld de Rocket Launcher. Er zal geen wrak komen, hij knalt gewoon in de lucht uit elkaar en alleen de wieken komen op de grond. Welke vrijwel meteen weer verdwijen. Dit is zo ook in III, Vice City (en misschien San Andreas..?) De politiehelikopter die je op WikiGTA ziet staan heeft echter wel een wrak. Het zijn dus niet dezelfde helikopters. Vandaar dat er staat dat je de Police Maverick alleen met behulp van CheatDevice kunt krijgen. Verder komt deze nooit in het spel voor. Mensen met CheatDevice zullen de "199 tiny invisible heli" al weleens ooit gespawnt hebben. Dit is de Police Maverick die je achtervolgd en op je schiet. Als je deze naar de Pay 'n' Spray weet te krijgen (Wat nogal moeilijk is, het kreng is namelijk onzichtbaar, dus je moet er ook nog eens in zien te komen) zie je dat het de Police Maverick is. Dit is dus de helikopter die je achtervolgd bij een drie sterren wanted level.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, het zit nogal ingewikkeld in elkaar.. :puh:

er zijn degelijk wel helikopters in lcs

3 sterren = politie heliekopter

Dat is er nog maar eentje. Er zitten 5 er in de game plus een vliegtuigje: Maverick, VCN Maverick, Police Maverick, Hunter en de "tiny invisible heli" (Politiehelikopter). De Maverick en de "tiny invisible heli" zijn te zien, en in de Maverick kun je met wat trucjes zelfs vliegen.

als die vleigtuigen er in zitten moest je er toch normaal ingekunnen hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Nope... De plannen zijn geschrapt, ze zijn nergens meer te vinden in LC, maar de bestanden zitten wel nog in het spel. Alleen moet je een behoorlijke omweg maken om ze te krijgen.

jammer, je ziet in vice lukte het wel

Link to comment
Delen op andere websites

Bij VCS spreken we ookal van een jaar later. Toen kon dus al meer. Maar je ziet; het is redelijk mislukt. Zo stikt het van de bugs, en de draw distance heeft er erg onder moeten lijden. Bovendien zitten er wel in Liberty City Stories, alleen hebben ze geen spawnplaats. De Maverick is gewoon zonder cheats te verkrijgen hoor. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

In GTA VC en SA zijn het wel echte Police Mavericks die achter je aankomen, geen dummies.

En dat respect level kan je moeilijk nog omhoog krijgen, en zolang je blijft cheaten helpt het toch geen ruk. Dus ik zou zeggen, hou op met cheaten en ga eerlijk spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA VC en SA zijn het wel echte Police Mavericks die achter je aankomen, geen dummies.
Wat ik me meen te herinneren zijn ze dat wel.. De Police Maverick van VC spat meteen uitelkaar als hij de grond raakt, wat normale niet doen. SA durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij is dat hier ook het geval. Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...