Jump to content

Cheats in GTA1


HaaJee

Recommended Posts

Hallo,

Ik weet niet hoe ik cheats kan invoeren :N

weet iemand hoe dat moet??

kep al heel erg land gta1 niet gespeelt maar ik dacht dat je je personage zijn naam moest wijzigen en bij het naam invoeren moet je de cheat als naam doen als je je naam later weer verander blijft je cheat gwn in het spel

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Hallo,

Ik weet niet hoe ik cheats kan invoeren :N

weet iemand hoe dat moet??

kep al heel erg land gta1 niet gespeelt maar ik dacht dat je je personage zijn naam moest wijzigen en bij het naam invoeren moet je de cheat als naam doen als je je naam later weer verander blijft je cheat gwn in het spel

dat is zo ja :) .
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Hallo mensen

ik krijg gta3 maar speel nu nog gta1 een vraag hoe activeer ik cheats op gta 1?

en is er iemand die samen multiplayer wil spelen?

>>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar: GTA Classic View > Grand Theft Auto<<<

Bewerkt: door .Levi.
verkeerde forumdeel
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op dit forum. Je bent nu in het subforum waar je vragen over de Wiki kan plaatsen. Voor vragen over GTA I kan je hier terecht en als je wil weten wie er allemaal multiplayer spelen kan je hier terecht.

Wat ook heel goed werkt is de zoekmachine. Als je die gebruikt kom je er achter dat jouw vraag mbt het invoeren van cheats in GTA I al eerder is gesteld. Het antwoord vind je hier.

Veel game-plezier verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar slaat dat nou weer op? Ik speelde GTA III ook pas een jaartje geleden, en Grand Theft Auto ga ik binnenkort maar eens downloaden, want die heb ik niet in mijn collectie. Zo vreemd is het niet hoor dat mensen een game 10 jaar na de release voor het eerst spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen

ik krijg gta3 maar speel nu nog gta1 een vraag hoe activeer ik cheats op gta 1?

en is er iemand die samen multiplayer wil spelen?

>>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar: GTA Classic View > Grand Theft Auto<<<

Ja is goed ik wil wel. maar weet jij mischien hoe je snel en makkelijk geld verdient in gta 1? Ik had gehoord over de police glitch, maar weet jij dan waar je de kratten met flamethrower en rocketlaunncer te vinden zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

en is er iemand die samen multiplayer wil spelen?

Jazeker :Y IK :D

Je krijgt nu maar GTA 3? Je loopt wel flink achter! Volgens mij speelt er niemand GTA 1 meer en al zeker geen multiplayer.

Laten we even terug gaan naar een regenachtige zondagmiddag en ik verveelde me te pletter,zie daar op eens gta 1 op mijn bureaublad staan en wat denk je ?

Even later heb ik de eerste 2 hoofdstukken uitgespeeld en ik vond het nog leuk ook :D

Oftewel een oud spel kan nog steeds best leuk zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...