Jump to content

cheat device help!


Mr.stickz

Recommended Posts

ik heb een psp SLIM met cfw: 3.71m33-2 met cheatdevice PRX 1.0G

maar ik wil deze cheats ook:

- Battery/CPU speed

- Freeze everything

- Drive on walls

- Gather spell

hoe kan ik die krijgen want die zijn gewwooon masterlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een psp SLIM met cfw: 3.71m33-2 met cheatdevice PRX 1.0G

maar ik wil deze cheats ook:

- Battery/CPU speed

- Freeze everything

- Drive on walls

- Gather spell

hoe kan ik die krijgen want die zijn gewwooon masterlijk!

Je zult Devhook moeten installeren. Hiermee kun je een fw naar keuze kiezen en zo de Savegame versie van CheatDevice draaien. De savegame versie werkt namelijk alleen op fw 1.5 tot 2.6. Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een psp SLIM met cfw: 3.71m33-2 met cheatdevice PRX 1.0G

maar ik wil deze cheats ook:

- Battery/CPU speed

- Freeze everything

- Drive on walls

- Gather spell

hoe kan ik die krijgen want die zijn gewwooon masterlijk!

Je zult Devhook moeten installeren. Hiermee kun je een fw naar keuze kiezen en zo de Savegame versie van CheatDevice draaien. De savegame versie werkt namelijk alleen op fw 1.5 tot 2.6.

kan je dan niet de CHEATS.txt met de cheats daarin uploaden ofzo? wan ik heb dus custom fw 3.71

Link to comment
Delen op andere websites

kan je dan niet de CHEATS.txt met de cheats daarin uploaden ofzo? wan ik heb dus custom fw 3.71
Dat gaat niet via het CHEATS.txt foldertje. De functies die jij opnoemt zijn gewoon functies van CheatDevice die niet in de .prx versie zitten. Deze zitten alleen in de Savegame versie van CheatDevice.. Je zult dus Devhook moeten installeren, en volgensmij kan deze ook gewoon op CFW 3.71 ..? Tenmiste wel op de OE's, de M33's ken ik niet zo goed.. Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

kan je dan niet de CHEATS.txt met de cheats daarin uploaden ofzo? wan ik heb dus custom fw 3.71
Dat gaat niet via het CHEATS.txt foldertje. De functies die jij opnoemt zijn gewoon functies van CheatDevice die niet in de .prx versie zitten. Deze zitten alleen in de Savegame versie van CheatDevice.. Je zult dus Devhook moeten installeren, en volgensmij kan deze ook gewoon op CFW 3.71 ..? Tenmiste wel op de OE's, de M33's ken ik niet zo goed..

psp slim kan geen 1.5

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...