Jump to content

Fifa09


AXIO

Recommended Posts

Ik weet, lekkere bump. Maar ik heb in tegenstelling tot meerdere hier nog steeds FIFA 09. Ik speelde nog altijd wel maar op professional. Heb hem net een tandje hoger gezet naar World Class. Ik ben niet zo heel goed in Voetbal Games. Maar ik speel vaak wedstrijden met 1-1 gelijk. Of net aan 1-0 gewonnen of gewoon totaal 3-0 verliezen. Heeft iemand tips voor me hoe ik het best kan spelen? Ik speel met Liverpool. Opstelling 3-4-3 met aanpassingen aan de tactieken alles vrij hoog.

Ik sta momenteel 1-1 tegen Middlesbrough,

Edit: Ik ben ook geëindigd in 1-1.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    40

  • AXIO

    40

  • End Of The Riot

    32

  • Zaahed

    26

Ik weet, lekkere bump. Maar ik heb in tegenstelling tot meerdere hier nog steeds FIFA 09. Ik speelde nog altijd wel maar op professional. Heb hem net een tandje hoger gezet naar World Class. Ik ben niet zo heel goed in Voetbal Games. Maar ik speel vaak wedstrijden met 1-1 gelijk. Of net aan 1-0 gewonnen of gewoon totaal 3-0 verliezen. Heeft iemand tips voor me hoe ik het best kan spelen? Ik speel met Liverpool. Opstelling 3-4-3 met aanpassingen aan de tactieken alles vrij hoog.

Ik sta momenteel 1-1 tegen Middlesbrough,

Edit: Ik ben ook geëindigd in 1-1.

4-4-2 gaan spelen, en zorgen dat je middenveld sterk is. Hiervoor bouw je alle aanvallen op over de flanken (speel dus breed). Voorzetten geven zodat je met lange, kopsterke spelers kunt koppen. Kuyt eventueel verkopen en Crouch van Tottenham halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al de beste spelers van de wereld in mijn team. Nieuwe opstelling: DM: Cassilas, RB Puyol, RCB Terry, LCB Nesta, LB Gerrard, RDM KAKA, LDM Fabregas, RAM Christano Ronaldo, LAM David Villa, RS Torres, LS Ibrahimovic.

Ik speel 4-2-2-2 nu. Net 1-0 gewonnen van Werder Bremen in Champions League. :eten:

Edit: Door de lucht met koppen wil niet echt zo goed. Ze koppen de bal steeds weg of ik kop de bal over.

Edit: Net 3-0 voor tegen Preston. Ik sta nu 3-0 voor tegen Deportivo La Coruna in Champions Leage

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Door de lucht met koppen wil niet echt zo goed. Ze koppen de bal steeds weg of ik kop de bal over.

Probeer de schietknop (Waar je dus mee kopt) eens twee keer kort in te drukken, in plaats van één keer. Als het goed is knikt de speler de bal dan naar beneden, en kop je dus minder snel over. Nadeel is wel dat 'ie ook sneller naar de grond gaat, en je dus wel heel dicht bij het doel moet staan, wil je een redelijke kans op scoren hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Door de lucht met koppen wil niet echt zo goed. Ze koppen de bal steeds weg of ik kop de bal over.

Probeer de schietknop (Waar je dus mee kopt) eens twee keer kort in te drukken, in plaats van één keer. Als het goed is knikt de speler de bal dan naar beneden, en kop je dus minder snel over. Nadeel is wel dat 'ie ook sneller naar de grond gaat, en je dus wel heel dicht bij het doel moet staan, wil je een redelijke kans op scoren hebben.

Okéy, dit wist ik dus nog niet. Ik ga dit meteen proberen! Bedankt. :D

Het lukt! Thnx!

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...