Jump to content

Fifa09


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    40

  • AXIO

    40

  • End Of The Riot

    32

  • Zaahed

    26

heb ook de demo gespeeld heel leuk ^_^^_^

aleen lijken de voetballers niet echt zoals ze moeten zijn :(

Gek he alsof het nog maar een demo is. Dat komt met het volledige spel wel in orde.

Ik vond de gameplay sterk verbeterd het schieten in de arena in het menu op de Ps3 is ook heerlijk geworden de keeper duikt realistisch. Bovenal een hele goede fifa wordt dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop met carriere:

System van PS2 Fifa08 van spelers omhoog

op de ps3 heb kan je maximaal maar 3 bij een speler omhoog doen en dat is dan altijd een keeper

en kwa transfers dat je meer werk moet doen om speler over te halen

want het lukt me altijd wel (een voorbeeld) Alex oud psv-er nu van chelsea als hij tranfervervrij is gewoon in 1x kan halen ook al zit je bij een club bij een 2e competitie zoietsmag verre realtistischer

Link to comment
Delen op andere websites

Fifa o9 heeft voor mij een grote stap gezet tussen de vorige delen, Nou zaten er bij een paar delen geen scheidsrechter in het veld en ook geen grensrechter, het is echter dat ze dat in Fifa '09 gebruik van maken ..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lette ik ook al op :7

assistent scheidsrechter deed toch kwa bewegingen toch best veel

weet je wat hard tegen slaagt das verdedigen met de X toets als je dan tegen iemand online speelt dan gebeurt er bijna nik doordat de bal de hele tijd word afgepakt :(

en de ploegen van de demo zuigen echt ik speel altijd met marseille of toronto :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lette ik ook al op :7

assistent scheidsrechter deed toch kwa bewegingen toch best veel

weet je wat hard tegen slaagt das verdedigen met de X toets als je dan tegen iemand online speelt dan gebeurt er bijna nik doordat de bal de hele tijd word afgepakt :(

en de ploegen van de demo zuigen echt ik speel altijd met marseille of toronto :7

Kan je online met de demo?

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...