Jump to content

Krijg hem niet aan de praat.


NickBonJovi

Recommended Posts

Volgensmij zag ik ook je posts in die ene topic over het kopen?

Mischien moet je hem downloaden van de rockstar website dinges? De gekochte kan wat TE oud zijn voor je PC. :puh:

En dat kreeg ik ook eens met mappen testen. Ik denk dat het aan de versie ligt, of heb je iets verandert? Anders kan je altijd proberen te her-installeeren, of mischien de patchpack downloaden, die zit op www.gtamp.com en mischien ook hier?

Verder weet ik het niet. Anders kan het aan je besturings systeem liggen van je PC? Of probeer de GTA2 die je kan downloaden van rockstar als je dat niet gedaan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij zag ik ook je posts in die ene topic over het kopen?

Mischien moet je hem downloaden van de rockstar website dinges? De gekochte kan wat TE oud zijn voor je PC. :puh:

En dat kreeg ik ook eens met mappen testen. Ik denk dat het aan de versie ligt, of heb je iets verandert? Anders kan je altijd proberen te her-installeeren, of mischien de patchpack downloaden, die zit op www.gtamp.com en mischien ook hier?

Verder weet ik het niet. Anders kan het aan je besturings systeem liggen van je PC? Of probeer de GTA2 die je kan downloaden van rockstar als je dat niet gedaan hebt.

Thanks ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Ik kreeg dat altijd bij het cheaten, maar daarna werkte het weer. En carthief heeft gelijk, als je wilt spelen kun je 'm beter van R* downloaden.
Ja dat kun je beter doen,maar dan is wel de Molotov Bug eruit,en dat is wel jammer :-( .
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg dat altijd bij het cheaten, maar daarna werkte het weer. En carthief heeft gelijk, als je wilt spelen kun je 'm beter van R* downloaden.
Ja dat kun je beter doen,maar dan is wel de Molotov Bug eruit,en dat is wel jammer :-( .

Wat is die molotov bug dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg dat altijd bij het cheaten, maar daarna werkte het weer. En carthief heeft gelijk, als je wilt spelen kun je 'm beter van R* downloaden.
Ja dat kun je beter doen,maar dan is wel de Molotov Bug eruit,en dat is wel jammer :-( .

Wat is die molotov bug dan?

Dan moet je ergens op een hoog gebouw gaan staan (het kan het beste in level 2)dan spring je naar beneden,en dan gooi je molotov cocktails en als je zo blijft doorgaan met gooien dan kun je zeg maar vliegen.Maar dit is eruit gehaald in de downlaod versie :-( .
Link to comment
Delen op andere websites

Die molotov truc werkt nog steeds, als je gewoon de patchpack download ergens, en dan op de een of andere manier (inclusief multiplayer!) de versie verandert. Iedere versie heeft wel zo'n beetje zijn eigen bugs, de ene heeft wat met de chat, de andere de radio, en andere weer de molotov/grenade bug.

Wel handig om overal te komen, en in versies waar je dat niet kan, kan je altijd de teleport truc er dan mee doen, waarmee je naar boven teleporteert, terug op de zelfde hoogte wat je op een vreemde manier verliet.

Is wel wat lastig uit te leggen, en kost tijd, dus niet altijd handig zoals in multiplayer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...