Jump to content

LC's Citibank


Miek

Recommended Posts

Dat kan niet, meschien heb het is een keer verkeert gezien. Maar in GTA LCS kan dat geloof ik gewoon niet. Trouwens ik heb ook nog nooit gezien, en ik speel wel lang GTA LCS en ik heb er ook niks van gemerkt. :)

Bewerkt: door Rene-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet, meschien heb het is een keer verkeert gezien. Maar in GTA LCS kan dat geloof ik gewoon niet. Trouwens ik heb ook nog nooit gezien, en ik speel wel lang GTA LCS en ik heb er ook niks van gemerkt. :)
Je kunt het zelf niet nee, andere mensen wel. Volgensmij staan er ook nog wat naast Punk Noodles in Chinatown. Zal eens kijken of ik een screentje kan maken, ik meen het namelijk ook weleens gezien te hebben..

Edit: Ben eest wel even eten.. ^^

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

haha miek jij maakt echt voor alles een nieuw topic he :schater:

en nee, ik heb het nog nooit gemerkt, dus ik denk niet dat het waar is dat je geld uit de muur kan halen.

w8en op het screen van asphalt dus :dans:

Bewerkt: door Gangsta-CJ
Link to comment
Delen op andere websites

haha miek jij maakt echt voor alles een nieuw topic he :schater:

en nee, ik heb het nog nooit gemerkt, dus ik denk niet dat het waar is dat je geld uit de muur kan halen.

w8en op het screen van asphalt dus :dans:

Heej,

Misschien begrijp je het nog niet helemaal maar Miek bedoelt dat ped's aan het pinnen zijn. Jijzelf kan dat niet wat Asphalt al aankondigde.

mvg, GTA-fan2

Link to comment
Delen op andere websites

haha miek jij maakt echt voor alles een nieuw topic he :schater:

en nee, ik heb het nog nooit gemerkt, dus ik denk niet dat het waar is dat je geld uit de muur kan halen.

w8en op het screen van asphalt dus :dans:

Heej,

Misschien begrijp je het nog niet helemaal maar Miek bedoelt dat ped's aan het pinnen zijn. Jijzelf kan dat niet wat Asphalt al aankondigde.

mvg, GTA-fan2

jawel hoor

Link to comment
Delen op andere websites

[table=border]

post-40486-1202059736.jpg[/table]


[table=border]post-40486-1202059772.jpg[/table]


[table=border]post-40486-1202059787.jpg[/table]


[table=border]post-40486-1202059802.jpg[/table]

:)

Nice, had ik zelf nog niet gezien, of er gewoon niet op gelet. ;) Dit is tevens de bank die in GTA III overvallen wordt door de Leone's, terwijl Claude in de auto wacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je er niet in kan,om hem te overvallen :D

Hopelijk kan dat wel in gta4. Ookal heb ik wel eens een .scm mod gehad waar je bankpasje kon pakken van de mensen die je had vermoord, en kon je naar zo een ATM (pinautomaat) en kon je geld 'tappen'. Niet echt zo leuk, maar wel weer iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...