Jump to content

[MC] Het grote ''Midnight Club 3 DUB-Edition'' topic!


Politiehelikopter

Recommended Posts

game_839.gif

Hartelijk welkom in hét topic voor Midnight Club 3: DUB-Edition en Midnight Club 3: DUB-Edition Remix.

Er zullen ongetwijfeld veel fans zijn van de nieuwere Midnight Club games.

Er zijn bijna geen games waar je zoveel aan je wagen of motor kan veranderen.

In Midnight Club draait alles om zoveel mogelijk geld te krijgen en onderdelen vrij te spelen om je bolide om te bouwen, of om een vrijgespeelde bolide of motor te kopen. Bumpers, velgen, topchops, alles is hier te verkrijgen.

De steden waar je in kunt rijden leven ook echt! Je rijdt in San Diego, Detroit en Atlanta. Bij Remix is Tokyo er ook aan toegevoegd. Maar de steden leven dus. Zo lopen er mensen op straat die bij je bolide gaan zitten als je stilstaat om hem eens goed te bekijken.

Op de snelwegen zullen er ook file's zijn bij drukke momenten en in de steden zal er zo nu en dan ook wegwerkzaamheden aan de gang zijn. De werkzaamheden zijn er niet altijd, maar zo nu en dan wel.

Van de politie hebben we niet zo erg veel last. Deze games zijn gemaakt met de behulp van West Coast Customs en DUB-Magazine.

Ook het racen is erg vet, je kan alles uit de grond rijden wat je maar wil, en het rijden gaat gigantisch hard, kortom: HET IS HET KOPEN ZEER ZEKER WAARD!

Dit topic is voor alles van de bovenstaande game(s). Show je vervoersmiddelen, stel je vragen, praat over deze game(s) en noem gerust de voor- en nadelen die voor jou gelden! Alles kan hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet lullig zijn hoor maar binnenkort komt midnight club los angeles uit en dus denk ik dat niet veel mensen dit spel nog spelen, hij is tenslotte al best oud. Ik heb hem wel gespeeld en hij was leuk maar ik kijk nu uit naar de nieuwste MC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de PSP versie. De graphics zijn zeker goed, voor de PSP maar er zijn een paar verschillen met de volledige console versie.

-Geen peds

-Geen zichtbare schade. Wel de schade meter, en na 50% schade gaat de auto roken.

-Geen replay functie

Ik vindt de wagens ietsjes te licht sturen, voelt niet realistich zoals in Need For Speed (al is NFS ook niet echt het toppunt van realisme). Ook vind ik de wegen niet lekker in elkaar overlopen, waardoor de bochten soms erg onhandig kunnen uitpakken. Jammer dat de custom kleuren nooit zo mooi worden.

Het positieve vind ik de grote diversiteit aan auto's, en zoals veel sraatracegames niet hebben, motoren. De aanpassingsmogelijkheden zijn groot, en de snelheid ook.Het is een vlotte spannende game.

Ik vindt het echt een prachtspel, vooral ook door de graphics en de soundtrack.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb de PSP versie. De graphics zijn zeker goed, voor de PSP maar er zijn een paar verschillen met de volledige console versie.

-Geen peds

-Geen zichtbare schade. Wel de schade meter, en na 50% schade gaat de auto roken.

-Geen replay functie

Ik vindt de wagens ietsjes te licht sturen, voelt niet realistich zoals in Need For Speed (al is NFS ook niet echt het toppunt van realisme). Ook vind ik de wegen niet lekker in elkaar overlopen, waardoor de bochten soms erg onhandig kunnen uitpakken. Jammer dat de custom kleuren nooit zo mooi worden.

Het positieve vind ik de grote diversiteit aan auto's, en zoals veel sraatracegames niet hebben, motoren. De aanpassingsmogelijkheden zijn groot, en de snelheid ook.Het is een vlotte spannende game.

Ik vindt het echt een prachtspel, vooral ook door de graphics en de soundtrack.

ik heb die ook voor de psp maar ik heb ook een ander minpunt: de eerste 2 steden zijn makkelijk maar dan kom je in de derde en dan word het ineens kei moeilijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de remix versie gekocht.

Met meer mogelijkheden om te tunen en meer auto's om te tunen.

Koop in het begin een goedkope maar toch goede auto. Dan hou je geld over. Geef in het begin veel uit aan performance parts. Je zal ook zien dat je die hard nodig zal hebben. Wanneer je geld nodig hebt doe je ff een paar optional races. Tune je auto helemaal uit en doe dan een paar belangrijke races. Als een race je niet lukt dan maak je die race na met de race editor om te oefenen. Naarmate je groeit worden de races moeilijker(met name scherpe bochten). Wanneer je vastzit kan je nog vanalles doen zoals R* logo's zoeken en lol maken in de arcade mode. Wanneer je een auto niet nodig hebt verkoop je em gewoon. Zorg dat je van alle soorten auto's ten minste 1 per soort hebt. Zo kan je alle races doen.

TIP: Optional races verdwijnen nooit. Makkelijk om geld te verdienen.

Ik geef het spel een 8,3

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...