Jump to content

Analog sticks


Don Falcone

Recommended Posts

  • 1 maand later...

nee kan niet....bij gta psp kun je niet meer vrij rondkijken met de camera...omdat dat teveel energie kost (voor de batterij) gta psp maakt gebruik van vaste camera standpunten...is wel jammer zo is de "free-roaming" een beetje weg.

ergens gelezen...ik dacht de PU

Link to comment
Delen op andere websites

nee kan niet....bij gta psp kun je niet meer vrij rondkijken met de camera...omdat dat teveel energie kost (voor de batterij) gta psp maakt gebruik van vaste camera standpunten...is wel jammer zo is de "free-roaming" een beetje weg.

ergens gelezen...ik dacht de PU

Dan is het wel stom, nu kan je jezelf niet eens tegoei zien. Echt spijtig! <_<

Maar aan de andere kant is het ook wel beter want zo kan de batterij langer meegaan en moet je niet om het uur naar de winkel gaan lopen om nieuwe batterijen te kopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
nee kan niet....bij gta psp kun je niet meer vrij rondkijken met de camera...omdat dat teveel energie kost (voor de batterij) gta psp maakt gebruik van vaste camera standpunten...is wel jammer zo is de "free-roaming" een beetje weg.

ergens gelezen...ik dacht de PU

Dan is het wel stom, nu kan je jezelf niet eens tegoei zien. Echt spijtig! <_<

Maar aan de andere kant is het ook wel beter want zo kan de batterij langer meegaan en moet je niet om het uur naar de winkel gaan lopen om nieuwe batterijen te kopen. ;)

Je hoeft niet naar de winkel te lopen voor nieuwe batterijen te kopen want die moet je thuis in het stopcontact steken om op te laden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waar zitten die sticks op de psp? Ik zie alleen links onder een rondje maar dat lijkt me geen stick... :huh:

dat is indderdaad de analoe stick, het is nog onduidelijk of dit ook daadwerkelijk op de psp komt die in de VS en Europa owrdt gelanceerd zit

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Waar zitten die sticks op de psp? Ik zie alleen links onder een rondje maar dat lijkt me geen stick... :huh:

dat is indderdaad de analoe stick, het is nog onduidelijk of dit ook daadwerkelijk op de psp komt die in de VS en Europa owrdt gelanceerd zit

hihi ik vond dat die stick meer leek op een luidspreker :lol: :lol: maar hier las ik dat het de joystick was

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...