Jump to content

Test Drive Unlimited


GTA Haas

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    14

  • GekkieJ01

    9

  • Dvt

    8

  • FerryN

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey

ik heb tdu voor de pc en ik heb alle auto's en motoren die te koop zijn en een paar die vrijte spelen zijn

en eenpaar miljoen $$$

heel vet spel trouwens, ik verwacht veel van deel 2 die hoogst waarschijnlijk ook komt, alleen jammer van de toch wel vele Bugs.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Bij mij ook , Ik heb Test Drive Unlimited ( PC ) voor 20.00,- gekocht bij bart smit , Dus ik start hem op met me net vernieuwde videokaart ( Nvidea 7800 GS ) krijg zometeen een 8800 GT . en dan stuurt ie en alles zo verschikkelijk langzaam dus heb veel lag , ik heb dat al proberen te verhelpen maar dat lukt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

hey

ik heb tdu voor de pc en ik heb alle auto's en motoren die te koop zijn en een paar die vrijte spelen zijn

en eenpaar miljoen $$$

heel vet spel trouwens, ik verwacht veel van deel 2 die hoogst waarschijnlijk ook komt, alleen jammer van de toch wel vele Bugs.

:cya:

Deel2 komt deze zomer :D ga ik zekerrrrrr kopen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb:

- Mclaren F1

- Aston Martin Vanquish

- Aston Martin DB9

- 2 Motoren

- Alfa Romeo competitione

- Saleen

En wat bedoel je met deel ? een geheel nieuw spel of een uitbreiding?

Een geheel nieuw spel :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Beste GTA Forum leden, even van een site gepikt. Weet niet meer hoe die heet... :7 Is al lang geleden:

Het is nog maar zo'n twee maanden geleden dat Test Drive Unlimited uitkwam voor de PC, maar vandaag zijn al weer enkele details onthuld over een vervolggame, Test Drive Unlimited 2 genaamd. Wat de naam van het spel betreft spat de originaliteit er niet vanaf, maar het spel zelf zou wel degelijk vernieuwend moeten zijn ten opzichte van het eerste deel.

Zo zal Test Drive Unlimited 2 wederom een hoop gelicenseerde voertuigen bevatten van de meest beroemde Italiaanse autobouwers, maar daarnaast ook off-road wagens, SUV's en motoren. Al dit moois zal in een gigantische speelwereld beschikbaar zijn met een wegennet van meer dan 2400 km lengte, bestaande uit modder-, zand-, steen- en asfaltwegen. In totaal beslaat de speelwereld van Test Drive Unlimited 2 zo'n 1500 vierkante kilometer, waarin bovendien veranderende weersomstandigheden hun opwachting maken. Uiteraard is er in het spel ook een dag- en nachtcyclus aanwezig.

Test Drive Unlimited 2 zal vanaf maart 2008 in de winkels liggen.

post-80586-1212915010.jpg

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Beste GTA Forum leden,Het is nog maar zo'n twee maanden geleden dat Test Drive Unlimited uitkwam voor de PC, maar vandaag zijn al weer enkele details onthuld over een vervolggame, Test Drive Unlimited 2 genaamd. Wat de naam van het spel betreft spat de originaliteit er niet vanaf, maar het spel zelf zou wel degelijk vernieuwend moeten zijn ten opzichte van het eerste deel.

Zo zal Test Drive Unlimited 2 wederom een hoop gelicenseerde voertuigen bevatten van de meest beroemde Italiaanse autobouwers, maar daarnaast ook off-road wagens, SUV's en motoren. Al dit moois zal in een gigantische speelwereld beschikbaar zijn met een wegennet van meer dan 2400 km lengte, bestaande uit modder-, zand-, steen- en asfaltwegen. In totaal beslaat de speelwereld van Test Drive Unlimited 2 zo'n 1500 vierkante kilometer, waarin bovendien veranderende weersomstandigheden hun opwachting maken. Uiteraard is er in het spel ook een dag- en nachtcyclus aanwezig.

Test Drive Unlimited zal vanaf maart 2008 in de winkels liggen.

Heb je ook de bron van de informatie? want zoals je kunt zien is het allang maart 2008 geweest en ik heb nog niks van TDU 2 gehoord.

Dit blijkt een gerucht te zijn uit eind 2007/begin 2008 van atari zelf om te kijken of er genoeg mensen waren die zaten te wachten op een nieuwe TDU.

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

Beste GTA Forum leden,Het is nog maar zo'n twee maanden geleden dat Test Drive Unlimited uitkwam voor de PC, maar vandaag zijn al weer enkele details onthuld over een vervolggame, Test Drive Unlimited 2 genaamd. Wat de naam van het spel betreft spat de originaliteit er niet vanaf, maar het spel zelf zou wel degelijk vernieuwend moeten zijn ten opzichte van het eerste deel.

Zo zal Test Drive Unlimited 2 wederom een hoop gelicenseerde voertuigen bevatten van de meest beroemde Italiaanse autobouwers, maar daarnaast ook off-road wagens, SUV's en motoren. Al dit moois zal in een gigantische speelwereld beschikbaar zijn met een wegennet van meer dan 2400 km lengte, bestaande uit modder-, zand-, steen- en asfaltwegen. In totaal beslaat de speelwereld van Test Drive Unlimited 2 zo'n 1500 vierkante kilometer, waarin bovendien veranderende weersomstandigheden hun opwachting maken. Uiteraard is er in het spel ook een dag- en nachtcyclus aanwezig.

Test Drive Unlimited zal vanaf maart 2008 in de winkels liggen.

Heb je ook de bron van de informatie? want zoals je kunt zien is het allang maart 2008 geweest en ik heb nog niks van TDU 2 gehoord.

Dit blijkt een gerucht te zijn uit eind 2007/begin 2008 van atari zelf om te kijken of er genoeg mensen waren die zaten te wachten op een nieuwe TDU.

Ik heb een keer een nieuws item voorbij zien gaan over dat hij in de maak was, maar dit was zonder screens of trailers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...