Jump to content

Cash in Kazuki's Chips?


tibezwiep

Recommended Posts

hi,

ik ben hier nieuw...

ik speel vaak op lcs en zit nu bij de missie Cash in Kazuki's Chips.

die lukt mij niet zo goed op het einde als je naar dat dak moet gaan en dan die vent afknallen...

heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd maar het lukt niet.

met wat knallen jullie die vent af? en zijn body gards zijn ook iritan die schieten mij ook soms dood :cry:

inieder gaval bedankt

grtzz tibezwiep

Bewerkt: door tibezwiep
Link to comment
Delen op andere websites

Heej, ik heb een paar tips van wikigta.

Nadat je de Yakuza's bij de safe house hebt uitgeschakeld, neem dan één van de Yakuza Stingers.

Eén van de drie mannen uit de lift heeft een machete. Dit wapen is zeer zeldzaam dus je kan het vlug meenemen. Let wel: Nadat je Kazuki hebt uitgeschakeld heeft Toni de katana van Kazuki vast, wat wil zeggen dat je de machete dan niet meer hebt. Als je de Machette wilt behouden kan je de missie falen en het spel dan saven.

Zorg er voor dat je genoeg armor hebt. Kazuki is zeer behendig met de katana en als hij je raakt komt dat niet echt zacht aan

Loop eerst een eindje weg van Kazuki. Schiet ondertussen bewakers neer als je op een afstandje van Kazuki bent.

Zorg ervoor dat je veel kogels voor een AK-47 of M4 hebt. Zodra hij dichtbij jouw is ren je naar de plek waar de vermoorde bewaker stond. Als hij weer wat dichter bijer is doe je weer hetzelfde. Blijf dit herhalen totdat hij helemaal dood is.

je kan ook een wapen nemen waarmee je lopen en schieten tegelijk kan. Vermoord dan de bewakers en blijf in rondjes op hem schieten. Klik hier voor de vindplaatsen van Ingram Mac 10

Mvg, GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Heej, ik heb een paar tips van wikigta.

Nadat je de Yakuza's bij de safe house hebt uitgeschakeld, neem dan één van de Yakuza Stingers.

Eén van de drie mannen uit de lift heeft een machete. Dit wapen is zeer zeldzaam dus je kan het vlug meenemen. Let wel: Nadat je Kazuki hebt uitgeschakeld heeft Toni de katana van Kazuki vast, wat wil zeggen dat je de machete dan niet meer hebt. Als je de Machette wilt behouden kan je de missie falen en het spel dan saven.

Zorg er voor dat je genoeg armor hebt. Kazuki is zeer behendig met de katana en als hij je raakt komt dat niet echt zacht aan

Mvg, GTA-fan2

hmm thxx maar kheb die tips al 100 keer doorgenomen en ook de missie al op you tube bekeken :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Heej, ik heb een paar tips van wikigta.

Nadat je de Yakuza's bij de safe house hebt uitgeschakeld, neem dan één van de Yakuza Stingers.

Eén van de drie mannen uit de lift heeft een machete. Dit wapen is zeer zeldzaam dus je kan het vlug meenemen. Let wel: Nadat je Kazuki hebt uitgeschakeld heeft Toni de katana van Kazuki vast, wat wil zeggen dat je de machete dan niet meer hebt. Als je de Machette wilt behouden kan je de missie falen en het spel dan saven.

Zorg er voor dat je genoeg armor hebt. Kazuki is zeer behendig met de katana en als hij je raakt komt dat niet echt zacht aan

Mvg, GTA-fan2

hmm thxx maar kheb die tips al 100 keer doorgenomen en ook de missie al op you tube bekeken :schater:

Als het je echt niet lukt, met veel tips en met een filmpje, dan kan je denk ik beter een savegame aanvraag doen. Hier is het topic daarvoor. Overigens wil ik er wel bij zeggen dat deze missie niet zo heel moeilijk is, en dat hij met veel tips en oefenen zeker haalbaar is :)

Link to comment
Delen op andere websites

yes, woohah!!! :dans::tu::D

kheb de missie gehaald... ik gebruikte gewoon een trucje.

zet hier maar een slotje op :slotje:

Waarom een slotje. Als andere leden komen die het niet kunnen halen, kunnen ze hier ook posten :) Of kunnen naar tips kijken die ze nodig hebben en als het niet lukt reageren. Dus ik denk dat het wel open mag blijven :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

yes, woohah!!! :dans::tu::D

kheb de missie gehaald... ik gebruikte gewoon een trucje.

zet hier maar een slotje op :slotje:

Waarom een slotje. Als andere leden komen die het niet kunnen halen, kunnen ze hier ook posten :) Of kunnen naar tips kijken die ze nodig hebben en als het niet lukt reageren. Dus ik denk dat het wel open mag blijven :clown:

ok dan maar ...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...