Jump to content

Welke GTA game speel jij het vaakst?


djvinnie

Welke GTA game speel jij het vaakst???  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA game speel jij het vaakst???

    • Gta Vice City
      14
    • Gta 3
      8
    • Gta Londen
      1
    • Gta 2
      1
    • Gta 1
      0
    • MTA
      2
    • GTA San Andreas
      3
    • GTA Liberty City Stories
      0
    • GTA Vice City Stories
      0
    • GTA Advance
      0
    • London 1961
      0
    • London 1969
      0
    • GTA IV
      2
    • GTA The Ballad of gay Tony
      0
    • GTA The Lost and Damned
      0
    • GTA Chinatown Wars
      0
    • GTA V
      1
    • GTA: Online
      1
    • SA:MP
      0


Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • djvinnie

    4

  • Arjen

    3

  • Bassieboy35

    2

  • .PhoeniX.

    2

Momenteel ben ik weer bezig met GTA V, omdat ik stiekem toch wel voor de 100% ga. Maar de GTA die ik het vaakst heb gespeeld is toch wel GTA IV. Ik denk dat ik die game al met al een paar keer volledig heb uitgespeeld, en verder heb ik talloze uren gewoon doelloos rondgedwaald door Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Bumpje. Na 'n hele poos speel ik (vanzelfsprekend) wederom GTA SA. Het is én blijft één van m'n favoriete GTA's uit de franchise. Meestal

ben ik de map aan het verkennen in de hoop dat ik iets nieuws ontdek. Zo nu en dan speel ik weleens 'n missie, maar ik houd me veelal bezig

met 't onderzoeken van mythes, Easter Eggs én vergelijkingen & verschillen. 'n Leuke bezigheid! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Op het moment speel ik vooral GTA Online/ GTA V, maar ik denk dat ik in totaal het meest San Andreas heb gespeeld. Toen had ik ook veel meer tijd om games te spelen, en speelde ik het elke dag. Ik speel San Andreas nog wel af en toe, maar zo goed als al die nostalgische herinneringen eraan is het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb hier een tijdje geleden nog op gereageerd in Februari 2015 maar inmiddels denk dat ik het meest GTA San Andreas heb gespeeld. Nadat ik hem had uitgespeeld heb ik er nog uren mezelf er mee kunnen vermaken terwijl GTA V gewoon behoorlijk saai werd als ik de storyline uitspeelde. :7

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Bumpje. Na 'n hele poos speel ik (vanzelfsprekend) wederom GTA SA. Het is én blijft één van m'n favoriete GTA's uit de franchise. Meestal

ben ik de map aan het verkennen in de hoop dat ik iets nieuws ontdek. Zo nu en dan speel ik weleens 'n missie, maar ik houd me veelal bezig

met 't onderzoeken van mythes, Easter Eggs én vergelijkingen & verschillen. 'n Leuke bezigheid! :bier:

SA vind ik maar een verderfelijke game, maar buiten dat herken ik me helemaal in je post!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het gemak heb ik de poll even up to date gemaakt. Je kan nu op iedere GTA stemmen. Zelf heb ik GTA IV het meest gespeeld. Mijn Steam zegt daar 150 uur, maar verder heb ik 'm vooral op CD (dus buiten Steam gespeeld). Waarom? Een van de eerste GTA's die ik speelde en toen had ik nog veel tijd voor gamen. :clown:

Edit: @Hieronder, verrek je hebt gelijk. MTA stond er al in, SA:MP staat er nu ook in. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...