Jump to content

Yardie's


leone

Recommended Posts

Dat is niet bekend. Ze beginnen gewoon ineens te schieten, misschien omdat ze Leone's haten ofzo. Ik snap het ook niet maar ze zijn bijna niet te vinden. Ze kunnen toch bijna niks doen. Ze hebben alleen maar 9mm en wat slagwapens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 missies gedaan waarbij ik de jardies help tegen forellis en sindaccos, maar nu beginnen die yardie's op straat tegen mij te schieten, vanwaar komt hun haat tegenover Toni ?

De reden hiervoor is niet echt bekend. Eerst help je de Yardies inderdaad tijdens de missies Night Of The Livid Dreads en The Whole 9 Yardies, maar uit deze missies kan je opmaken dat Toni en de Yardies inderdaad goed met elkaar kunnen opschieten. De enige reden die ik kan bedenken is dat wanneer de Forelli's en Sindacco's grotendeels zijn uitgeschakeld (in Stauton Island) de Yardie's hun eigen weg willen gaan. Toni, die tot de Leone Familly behoort vormt dus een bedreiging, die zo snel mogelijk uitgeschakeld moet worden.

Wanneer je de gang in de andere GTA's aan het werk ziet, merk je dat het hun specialiteit is, om je eerst goed gezind te zijn, en dat ze er later alles aan doen om je om het leven te brengen. Zo helpt de leider King Courtney, de hoofdrolspeler van GTA Advance, Mike bij de zoektocht naar de moordenaar van zijn partner Vinnie. Op het einde van de Storyline blijkt dat King Courtney besloten heeft om Mike te vermoorden, maar ontsnapt hij zelf maar op het nippertje aan de dood wanneer Mike hem te grazen neemt. In GTA III doet Claude ook enkele missies voor de Yardie leider. Hij schakelt met gevaar voor eigen leven een grote groep Diablo's uit en doet nog enkele andere gevaarlijke opdrachten. Achteraf blijkt dat de Yardies samenwerken met de Colombian Cartel, waar Catelina, de ex-partner van de Claude de leidster van is. Samen proberen ze Claude om te brengen in de missie Kingdom Come. Voor zover we weten, zint Claude na deze aanslag niet op wraak.

Meer info: Yardies

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

het lijkt me vrij logisch waarom ze gaan schieten..

Je zit bij Leone..

en elke bende haat..de bendes..

dus forellis haten yardies

forellis haten leone

en zo gaat het maar door..

dat lijkt mij de logische reden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...